Aktywne Wpisy

bekanasto +101

Graner +22
2:00:00 O trzeciej listy nie robię bo mamy zmianę czasu więc za godzinę widzimy się tu ponownie
#listaobecnosci #nocnazmiana #listygranera
#listaobecnosci #nocnazmiana #listygranera
Skopiuj link
Skopiuj link

Wykop.pl
Wrzucam mój moduł do generowania bundles gier i aplikacji, który oparty jest mocno o warianty (a.k.a. tagi - np. code, gfx, hq) i tryby (np. debug, release) - działa to tak, że definiujemy w konfiguracji pliki, którym nadajemy akcje i warianty, a warianty to nic innego jak wyrażenie logiczne służące do informowania generatora bundli, czy dany plik zostanie przetworzony i dodany do bundle'a, którego chcemy zbudować - omija nas dzięki temu potrzeba tworzenia wielu skomplikowanych plików konfiguracyjnych dla każdego bundle'a, jak to jest w przypadku grunta, czy innego gulpa. Ponadto na plikach JS można wykonać kompilację połączoną z preprocessingiem, czyli możemy stosować komendy preprocesora z C/C++, tym samym używać define, ifdef, include i innych fajnych smaczków upraszczających kroki potrzebne do tego, by z jednego pliku JS mieć wariacje fragmentów kodu na różne platformy :3
Bierzcie i bundle'ujcie z tego wszyscy! (。◕‿‿◕。)
#javascript #nodejs #bundlerjs #gamedev #programowanie
"files": [
"a.png ? gfx & hq",
"b.png ? gfx & !hq",
"main.js @compile ? (code & html)"
]
Trochę przegiałeś imho. Z jednej strony nie podoba Ci się grunt/gulp czy inne gówno a powtarzasz te same wzorce :)