Wpis z mikrobloga

Podobno ma być lepiej, konsole się sprzedadzą i ładnie wrzuca patcha poprawiającego grafikę. Na GOL można przeczytać:

Na oficjalnym forum dyskusyjnym serii Wiedźmin, studio CD Projekt RED w osobie Philippa Webera – projektanta questów w Wiedźminie 3: Dziki Gon – potwierdziło, że tekstury wykorzystywane w premierowej wersji trzeciego Wiedźmina to dokładnie te same assety, których używały buildy w gameplayach z 2013 roku. Wrażenie, że miał miejsce tzw. downgrade graficzny, ma być spowodowane usunięciem filtru wyostrzającego, rzekomo męczącego wzrok przy dłuższych sesjach z grą, choć poprawiającego walory wizualne screenshotów czy gameplayów. Co ciekawe, gracze pecetowi otrzymają możliwość przywrócenia go do gry za pomocą zestawu narzędzi REDKit, które ukażą się w bliżej nieokreślonej przyszłości po wtorkowej premierze. Oczywiście prawdziwość owych deklaracji pozostanie niezweryfikowana jeszcze przed jakiś czas, aczkolwiek w tej chwili jest to dobra nowina dla wszystkich posiadaczy mocniejszych blaszaków.

Tak więc drodzy gracze, oby to była prawda!

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91869
#wiedzmin3 #pcmasterrace
  • 13
@dr_rip: oglądałeś jakieś materiały z 2013 i 2014 roku dotyczące gry? Widziałem, że delikatnie poprawili, bo są screeny porownawcze z tego patcha, ale różnica między tym co jest, a tym, co bylo, wciąż jest ogromna, jeśli chodzi o roślinność.
To nie są filtry.