Aktywne Wpisy

Shatter +1120
Czy komentator, dziennikarz, redaktor Mateusz Borek za każdym razem musi stosować, wykorzystywać, używać przy swoich wypowiedziach kilku synonimów, wyrazów bliskoznacznych, słów o podobnym znaczeniu w celu opisania, uplastycznienia, przedstawienia słownie sytuacji na boisku, placu gry, zielonej połaci marzeń polskich kibiców?
#mecz #reprezentacja #pilkanozna #kanalbekowy #borek
#mecz #reprezentacja #pilkanozna #kanalbekowy #borek

Xefirex +4
Wracasz z prysznica do pokoju a tam na twoim łóżku siedzą trzy płodne julki, co robisz?
#przegryw
#przegryw





Na oficjalnym forum dyskusyjnym serii Wiedźmin, studio CD Projekt RED w osobie Philippa Webera – projektanta questów w Wiedźminie 3: Dziki Gon – potwierdziło, że tekstury wykorzystywane w premierowej wersji trzeciego Wiedźmina to dokładnie te same assety, których używały buildy w gameplayach z 2013 roku. Wrażenie, że miał miejsce tzw. downgrade graficzny, ma być spowodowane usunięciem filtru wyostrzającego, rzekomo męczącego wzrok przy dłuższych sesjach z grą, choć poprawiającego walory wizualne screenshotów czy gameplayów. Co ciekawe, gracze pecetowi otrzymają możliwość przywrócenia go do gry za pomocą zestawu narzędzi REDKit, które ukażą się w bliżej nieokreślonej przyszłości po wtorkowej premierze. Oczywiście prawdziwość owych deklaracji pozostanie niezweryfikowana jeszcze przed jakiś czas, aczkolwiek w tej chwili jest to dobra nowina dla wszystkich posiadaczy mocniejszych blaszaków.
Tak więc drodzy gracze, oby to była prawda!
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91869
#wiedzmin3 #pcmasterrace
@wspolrzednebiegunowe:
Trawe i cienie poprawia day-one-patchem
To nie są filtry.
@dr_rip: na konsolach wyglada prawie tak samo jak na PC, nic nie tracisz