Wpis z mikrobloga

@vanot: osobiście jestem zachwycony szybkością tworzenia kodu, Meteor wykonuje wiele rzeczy za nas (a raczej dodatkowe paczki). Pracuje sam i widzę po swoich wynikach, że to co juz do teraz zrobiłem z meteorem gdzie indziej zajęłoby mi dużo więcej czasu. Nie jest on dla każdego, ale zdecydowanie warto go spróbować. :)
@macrusher: Czy Meteor jest juz reaktywny? Nie znam się na tym do końca a chciałbym właśnie spróbować czegoś reaktywnego, a ze nie lubię hypeu na Reacta to cóż..

@Redlic: Dzięki! Właśnie o taki ogólne poglądowe rzeczy mi chodziło.

Wiecie Panowie, jestem dopiero w trakcie nauki Node'a ale wiadomo ze trzeba się rozwijać. Dziwi mnie tylko fakt, ze o Meteorze tak malo się pisze, w porównaniu np do reacta, gdzie Meteor
@vanot:
1. Tak, Meteor "z natury" jest już reaktywny.
2. Debuggowanie nie sprawia najmniejszych problemów. Wszystkie błędy są wyświetlane w konsoli, w której jest uruchomiony Meteor.
3. Podstawowym tukiem jest Discover Meteor, pod tagiem #meteorjs powstał również tutorial autorstwa @maver
Na wieczor na #meteorjs może podzielę się stronami, z którymi zapoznawałem się i zapoznaję z Meteorem. :)
@Redlic: Dzięki wielkie, czekam zatem na wieczór :) Spotkałem się w filmiku też z opinią, że Meteor nie jest do blogów itp. Nie ukrywam, że tak chciałem zacząć przygodę, od napisania prostej strony z newsami bądź bloga prostego.. Co o tym sądzisz? Ew, jakieś porady czy w dobrym kierunku myślę itp.
@vanot: w ramach treningu, zapoznania się z Meteorem pisać możesz wszystko. Jednak wg mnie blog nie wymaga pełnej reaktywności. Zapoznaj sie z Discover Meteor, z tutorialem nt "Linijki". Pisanie kopii wykopu myślę że najbardziej zapozna Cię z możliwościami frameworka. Są tam wtedy zawarte wszystkie ważne elementy.