Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity3d

for (var b= 0; b < Input.touchCount; ++b)
{

if (Input.touchCount > 0 && Input.GetTouch(b).phase == TouchPhase.Ended){
backwalktexture.color = new Color32 (255, 255, 255, 255);
// playerMovement.v = 0f;
}

if (Input.touchCount > 0 && Input.GetTouch(b).phase == TouchPhase.Began && backwalktexture.HitTest(Input.GetTouch(b).position)){
backwalktexture.color = new Color32 (29, 122, 17, 255);
// playerMovement.v = -1f;
}
}

Trochę mnie to denerwuje - przycisk strzału działa chociaż jest tym samym co wyżej - no, tylko oparty jest na boolean a nie float'ach. Ale przycisk ruchu do przodu też działa, chociaż jest taki sam jak ten, tylko nie na -1 a na 1. Za to przycisk cofania w ogóle się nie aktywuje, a specjalnie wstawiłem kolorowanie obrazka na wciśnięcie żeby wiedzieć czy wychwytuje mi dotyk, i nic. Dwa przyciski wychwytują gdzie zarówno kolor jak i akcja działają, a trzeci nie chce.
Co robię nie tak? Tu są jakieś problemy w kodzie czy może jakieś fizyczne ograniczenie?
@blisher @jigsaw96 @Wextor @TadeuszSynZygmunta i inni :/ .