Wpis z mikrobloga

@Brel: teoretycznie obleci, ale proponowalbym używany interfejs audio na USB. Do 200 PLN znajdziesz sensowny, preampy i przetworniki zapewne będą lepsze niż w tym mikserze. Pytanie jaki dynamik bo tani sprzęt może dostać zadyszki przy "ciezkim" dynamiku.
@Brel: Różnica jest w dokładności zapisu danych. Czyli jak będziesz nakładał efekty na ścieżki to im dokładniejszy zapis sygnału tym mniej artefaktów i ogólnie mniej sztucznie to brzmi.
@Gummy: Podepnę się i się spytam:

Mam xenyx q802usb, teraz używam tylko mikrofonu, ale gitarę mam, choć już lata nie korzystałem. Będę mógł jakoś sensownie nagrywać gitarę przez to ? Wiem, głupie pytanie, ale pomimo pomarańczu, jestem zielony
@Gummy: a gdybym mógł cię wykorzystać i prosić o konkretną propozycję w co zainwestować nowego do 300 zł lub używanego tak do 150? Ewentualnie jeszcze jakieś rady czego nie kupować?
@Brel: klikam z telefonu, wiec ciężko mi będzie powklejac linki. Ogólnie wszystko od m-audio, presobusa, e-mu, focusrite się nada. Allegro>elektronika>djskie itpitd>urządzenia rejestrujace i filtruj po cenie. W tej polce większość będzie brzmiala podobnie, preampy tej samej klasy. Weź ten, który będzie miał najwygodniejsze dla ciebie wejścia/wyjścia.
Mam xenyx q802usb, teraz używam tylko mikrofonu, ale gitarę mam, choć już lata nie korzystałem. Będę mógł jakoś sensownie nagrywać gitarę przez to ?


@bkwas: Zależy w jaki sposób - przez mikrofon zbierając z pieca raczej bez problemu, są tam przedwzmacniacze odpowiednie. Jednak wpinając się już bezpośrednio kablem nie dasz rady nic złapać, musi być wejście instrumentalne, Hi-Z, tak jak pisze @Gummy.
@Gummy: Ostatnie pytanie i dam Ci spokój.

Parę osób mi mówiło, że w ogóle sobie przesrałem kupując ten mikser i mogłem kupić jakikolwiek interface od m-audio i miałbym łatwiej i lepiej.

Prawda/fałsz? Bo może rzeczywiście mógłbym sprzedać mikser, dołożyć trochę grosza i kupić coś lepszego. Docelowo gitara/bass plus mikrofon, i wejście żeby podpiąć loopa