Wpis z mikrobloga

#programowanie #unity3d #gamedev

mirki, takie mam krótkie pytanie, jest może w c# coś odnośnie wyczytywania trwania animacji? Chodzi mi po prostu o komendę na true/false odnośnie zakończenia animacji z animatora - do ifa. Skrypt miałby wyglądać mniej więcej na takiej zasadzie:
if (Animator.czyanimacjasieskonczyla)
load.level("następnascena");
;

Chyba isplaying jest od tego, ale nie wiem czy w c# to działa jak powinno, bo w sumie rzadko używałem i nigdy nie chciało działać :/ .
  • 5
@blisher: w tym samym czasie na to wpadłem. @Rezix:
Wychodzi nas to że jestem mistrzem komplikacji rzeczy prostych - mialem już jeden komponent z wbitymi publicznymi funkcjami, i wystarczyło wrzucić go na scenę i podpiąć pod animation event - i działa. Zaraz trochę potestuję i wrzucę jak to wygląda :> . Piwko i po plusie.