Wpis z mikrobloga

@mlodybog_11: nie wiem co jej jest bo nie chce palić na zimno, jakby paliwa nie dostawała. Mam tam takie niby wyciagane ssanie i nie wiem czy na zimno powinno byc wyciągnięte czy jak.
  • Odpowiedz
@Analfighter: na gaźniku mam dwie śrubki, jedna zaraz przy gumie od wlotu powietrza - jest na maksa wkręcona, jak wykręcam to obroty rosną. Druga śrubka ze sprężynką. Jak ją kręce nic sie nie dzieje.
  • Odpowiedz
@Analfighter: to swoją sprawą bo z filtrem miał mało mocy, jak zdjąłem gumę łączącą gaźnik z filtrem od razu inaczej ale palić dalej nie chce.

mam tu jednego pasjonata motorowego to podjade chyba do niego niech mi go wyreguluje
  • Odpowiedz
@tomy86: Tak mi się jeszcze przypomniało, u mnie działa taki sposób, że przechylam moto na 5-10 sekund na bok trochę (w moim przypadku prawy bok) i odpalam. Nawet po dłuższej przerwie i w niskich temperaturach zaskakuje. Spróbuj może właśnie coś w ten deseń. Albo jeszcze świeca zostaje do sprawdzenia.
  • Odpowiedz
@Analfighter: a wiesz że to przechylenie zadziałało ;) Ale jak dłużej go przechyliłem to zaczęło lać sie paliwo gdzieś z gaźnika co jest trochę dziwne bo przy jakimkolwiek przewróceniu się od razu bedzie ciekło, bez sensu.
  • Odpowiedz
@Gixaar: Cieknie znaczy po zalaniu chłodnicy płyn przelatuje przez silnik i wylatuje wężykiem, tym pomiędzy karterami. Na zgaszonym trochę wolniej ale jak odpalę kapie dosyć mocno. Cała zawartość chłodnicy spływa w jakies 2h.

Moto MTX II 80
  • Odpowiedz