Wpis z mikrobloga

@JamrajPasiasty: No niestety z zewnątrz to tak wygląda. Ciekawie by było jak by model zniszczeń był równie ładny jak w gridzie, ale twórcy skupili się bardziej na dobrej fizyce i realizmie prowadzenia samochodu. Znając życie, to w kwestii kolizji niewiele się już zmieni.
@JamrajPasiasty: Też mi nieco szkoda tego, ale z drugiej strony, jeśli mieliby wprowadzić widowiskowe kraksy ale kosztem realizmu lub dopracowania tras/samochodów, to wydaje mi się, że dobrze zrobili. To, że nie widać odpadniętych kół czy sprasowanej blachy nie zmienia faktu, że jak porządnie przygrzmocisz, to dalej nie pojedziesz, więc źle nie jest.
@Rabsztok: Nie chcę być czepialski ale faktycznie... Fizyka i realizm stoją na wysokim poziomie. Moja ostatnia stłuczka na parkingu skończyła się odbiciem od trzech aut i wyrzuceniem czwartego w kosmos.
@Rabsztok: @iAdamM: @newerty: @matelusz1: @TheSznikers: kraksy w single-player działają dobrze, nie jest to rfactor (gdzie przy stłuczkach rzędu 50km/h traci się spoilery - to chyba normalne), problemem jest multiplayer, dobrze że nikt nie latał w powietrzu i nie znalazł się za torem, bo i takie niuanse się zdarzały. Podsumowując - c**j w dupe Kunosom, którzy wolą dopieszczać samochodziki zamiast zająć się najlepszą rozrywką - multi, wspieranie lig,
@tatwarm: Wielkie sorry cumplu za to wjechanie. Odruchowo nie chciałem jebnąć w xosx-a i #!$%@?łem się na Twój tor :( Suma sumarum karma szybko wróciła, bo dostałem z tyłu i miałem już po wyścigu (#!$%@? koła).
@TheSznikers: Jeżeli nie pasuje ci cena Track IR to Freetrack'a ze świetną kamerą PS3Eye zmontujesz za 40zł. Na alledrogo gość z chełmna sprzedaje po ok. 100zł. Sporo gości z którymi latam kupiło od niego i wszyscy są zadowoleni. I mówisz o pełnej symulacji a używasz jakiegoś "radaru"? Oo