Wpis z mikrobloga

@danoxide: wyżej podałem linka, ale chodzi mi mniej więcej o to, by mając jeden obrazek, który przewija się do góry i w momencie gdy się kończy, zaczynał się ten sam od nowa - ciężko mi to wytłumaczyć :D
@wuut:
Przykładowa implementacja (kolejność argumentów z głowy):

setInterval(function() {
var q = ctx.getImageDate(0,0,width,height);
var p = new Uint8ClampedArray([].concat([].slice.call(q, 0, width), [].slice.call(q, width+1)));
ctx.setImageData(p, 0, 0, width, height);
}, 100);
@wuut: to zwykła funkcja, która wykonuje samą siebie. window.requestAnimationFrame to tak naprawdę fallback, dzięki któremu mamy pewność, że funkcja zadziała na wszystkich przeglądarkach - równocześnie możemy użyć samego setInterval, ale z założenia do animacji ma służyć właśnie rAF. Dalej to tylko operacje na canvasie oraz obliczenia matematyczne, więc w sumie nic nadzwyczajnego :)