Wpis z mikrobloga

Po raz kolejny doładowuje numer w heyah na kartę przez internet i po raz kolejny żadnej reakcji ze strony heyah. Zablokowane połączenia wychodzące - pomimo, że na mejlu mam potwierdzenie sprzed dwóch dni, że konto zostało doładowane. Dzwonię na infolinię to koleś pierwsze pyta o numer, potem się nie odzywa kilka minut i dopiero pyta o dane posiadacza numeru, których ja nie znam bo telefon jak i numer używany przez mamę, a na dodatek zarejestrowany na wujka. Ktoś miał podobne perypetie? Chętnie posłucham zanim ustalę dane i zadzwonię jeszcze raz.

#heyah #pytanie #gorzkiezale
  • 5
  • Odpowiedz
@LazienkaJestZamknieta: W tej sytuacji wujek musi iść do salonu T-Mobile i wyjaśnić sytuację, pamiętaj że konsultant będzie rozmawiał tylko z osobą na którą numer jest zarejetrowany, tobie ani mamie nie udzieli żadnych informacji
  • Odpowiedz