Aktywne Wpisy

źródło: 1000009070
Pobierz
Lotmanek 0
Takie zmiany na skórze, co to może być? Ospa? Około 10 takich swędzących bomblów, tylko na nogach i na d00pie, pomocy
#zdrowie #dermatologia #pytanie #skora
#zdrowie #dermatologia #pytanie #skora
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz




Taki problem mam.
Jest sobie rigidbody i koliduje sobie z innym colliderem bez rigidbody. Problem polega na tym, że przy pierwszej kolizji na urządzeniach mobilnych następuje zauważalny lag, co ciekawe tylko przy pierwszej kolizji, później już działa ok.
To tak jakby system fizyczny startował w chwili kolizji dopiero, a nie na starcie gry, chociaż mogę gadać głupoty, szukałem na necie informacji ale nic nie znalazłem, może ktoś spotkał się z takim czymś?
Obiekt ma ustawione sleeping mode na start awake i collision detection na discrete.
Głupi jestem. Usunąłem teraz wszystkie rzeczy, które robiłem gdy player koliduje z obiektem i chyba wychodzi na to że powodem są te dwie linijki:
Gamedata.data.coins++;
Gamedata.data.score++;
Czyli zapisywanie zmiennej do skryptu Gamedata tak zmula, ale dlaczego tylko za pierwszym razem, nie wiem.
@TadeuszSynZygmunta: data jest zmienną statyczną czy to property? Wszystko zależy co robisz pod maską.
Znowu zwiechy w momencie kolizji, tylko teraz przy kilku pierwszych kolizjach. Zacząłem szukać, gmerać, testować i wiecie co się okazało?
Lagi powodował text, z tego nowego systemu UI w unity. Miałem licznik monet, podczas kolizji zwiększałem ten licznik o jeden. Miałem w opcjach tekstu ustawione "best fit" czyli żeby text mi się ładnie skalował do okienka. I to powoduje lagi na