Wpis z mikrobloga

@Szczebaks: GTA V jest produkowane na PC tak długo nie dlatego że będzie super ultra nie wiadomo jaka gra, tylko żeby chociaż działało w miarę dobrze i żeby nie pojawiła się taka wpadka jak przy poprzedniej odsłonie serii. Przecież GTA IV to chyba najgorszy port w historii PC.
  • Odpowiedz
GTA V jest produkowane na PC tak długo nie dlatego że będzie super ultra nie wiadomo jaka gra, tylko żeby chociaż działało w miarę dobrze i żeby nie pojawiła się taka wpadka jak przy poprzedniej odsłonie serii.


@realbs: co za #!$%@? XD
  • Odpowiedz
@realbs: Dostałbyś plusa za ostatnie zdanie, ale reszta to takie #!$%@?, że aż mnie mdli xD O Max Payne 3 i ego optymalizacji słyszałeś cumplu? Dodam, że to ten sam silnik.
  • Odpowiedz
@-PPP-: Niby nie mam racji? Podczas gdy GTA IV zbierało recenzję na X360 i PS3 w granicach 95/100, to wersja PC łowiła ,,zaledwie'' ósemki i siódemki.
  • Odpowiedz
@M4lutki: Jasne że słyszałem. A o przysłowiu ,,człowiek uczy się na błędach'' słyszałeś, cumplu? Poza tym porównywanie gry z ogromnym otwartym światem do zamkniętej gry gdzie świat jest wygenerowany w całości podczas loadingu to jak porównywanie królewny Śnieżki z Elżbietą II. Bądźmy rozsądni.
  • Odpowiedz
@dzumper: Chodzi Ci o port DS? Z tego co wiem to jedynym problemem było sterowanie, ale wydaje mi się że każda normalna osoba używała do tej gry pada, no ale mogę się mylić bo w gierkę nie grałem ale czytałem naprawdę sporo pozytywów na temat portu tej gry. Tak czy siak, GTA IV do dziś na niektórych PeCetach potrafi być niegrywalne, a o potrzebie logowania się do trzech serwisów( Steam,
  • Odpowiedz
@realbs:

Poza tym porównywanie gry z ogromnym otwartym światem do zamkniętej gry gdzie świat jest wygenerowany w całości podczas loadingu to jak porównywanie królewny Śnieżki z Elżbietą II. Bądźmy rozsądni.


To nie zamknięty świat magicznie spowodował, że Max Payne 3 działał dużo lepiej niż przedostatnia część GTA. Porównaj grafikę w tych dwóch grach. Max bije swojego "otwartego brata" na głowę. Nie dość, że tekstury są w wyższej rozdzielczości to i
  • Odpowiedz
Wychodzi na to, że my, konsolowcy, rzeczywiście byliśmy beta, albo nawet alfa testerami


@Szczebaks: Jeśli ktoś nie interesuje się branżą to faktycznie tak może pomyśleć.
Rockstar zwlekał z PC bo to nie jest ich docelowa maszyna z powodów piractwa.
Stąd produkcja została przesunięta o tyle, żeby wszyscy co chcieli rozgrali się na konsolach, a na PC wycisnąć resztę soków (kasy).
No i pomijam, że w Rockstarze pracująkonsolowi
  • Odpowiedz