Wpis z mikrobloga

@LowcaAndroidow:
Myszka G500 objęta jest 3-letnim okresem gwarancyjnym, profilaktycznie zamieszczam potwierdzenie moich słów: http://support.logitech.com/product/gaming-mouse-g500#warranty .
Jeśli gwarancja jeszcze obowiązuje to skorzystaj z serwisu autoryzowanego - zbieżność jego nazwy z moim nickiem nie jest przypadkowa ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Jeśli okres gwarancyjny na Twój egzemplarz już się skończył to w grę wchodzi naprawa drogą wysyłkową - w razie pytań służę pomocą.

@majk3l:
Daj znać jakie masz modele
@LowcaAndroidow:
1) Tak, naprawa drogą wysyłkową
2) Rozumiem, że według paragonu/faktury zakupowej okres gwarancji (36 m-cy) już minął ? Co dokładnie dolega Twojej myszce ? Opisz pokrótce charakter usterki, będę w stanie określić jaki będzie orientacyjny koszt naprawy.