Wpis z mikrobloga

@Bad_Sector: Jeśli mówimy o lajtach to najważniejsza jest mobilność, a 12t w tym aspekcie jest beznadziejny, mówiąc dokładniej ma słabe właściwości jezdne. Gdy przesiadłem się do 75 poczułem ulgę, serio. Mimo, ze jest nieco wolniejszy od poprzednika, to jednak manewrowanie nim jest o niebo lepsze, a to dla mnie jest ważniejsze w tego typu tankach.

  • Odpowiedz
@Bad_Sector: na początku szlag człowieka trafia, bo to działo prawie nie ma zakresu ruchu w pionie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wpadło mi na tym kilka asów (na następcy również), ale ten czołg generalnie dupy nie urywa, 13 75 przez wyższym MM ma jeszcze gorzej, ale gdy zajedziesz przeciwnika od tyłu lub czasami z boku - można wpakować cały magazynek. Dochodząc do magazynka - oszczędzaj amunicję!! -
  • Odpowiedz
@Bad_Sector: AMX 12t jest strasznie mułowaty w sensie mobilności (wolno rusza, średnio szybko skręca, jedzie szybko ale ma się wrażenie że nie wykorzystuje w pełni silnika), penetracja na złocie wystarczy na przebicie E100 od tyłu :P, przyzwoity kamuflaż jak to na francuzy przystało, no i w końcu to magazynek - dla jednych plus, dla innych minus. 59-16 jest o niebo lepszy. Tak samo VK 28.01 i MT-25.
  • Odpowiedz
@Bad_Sector: ja się na nim nawet bawiłem (chociaż etap umienia gry lajtami wszedł dopiero na następnym czołgu). osobiście nie miałem problemu z tą linią i grindowanie do 13 90 było całkiem przyjemne.
za to na 13 90 się troszkę zawodzę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zeroize: to jest oczywiste, ze 90tka jest lepsza. Tylko zanim robilem te linie, to poczytalem na forum i lud pisal, ze 90 to nagroda po mordedze na 75. A ja jakos wielkich fajerwerkow nie widze, czolg jest dobry, ale bez przesady - glownie chodzi mi o jego celnosc w ruchu, porownywalna z radzieckimi ciezkimi :( wymaga walki na krotki dystans, zeby wykorzystac potencjal magazynka.
  • Odpowiedz
@tenkowal: Ja tam #!$%@? magazynkiem na całą mapę i przebija, rzadko strzelam w ruchu na większe odległości. Często się po prostu zatrzymam na chwilkę, skupię działo i zaaplikuję parę pestek lub jedną w zależności od pancerza przeciwnika. Natomiast gdy widzę, że przeciwnik do mnie odwraca lufę, to zwijam manatki oraz zmieniam pozycję, bo wiem że zaraz pojawi się żarówa. Jednakże nie gram nim jak typowym spotem przez całą grę, tylko
Z.....e - @tenkowal: Ja tam #!$%@? magazynkiem na całą mapę i przebija, rzadko strzel...

źródło: comment_Upv7OcYqT40wlMdnq4wNx06qbsoJkxM6.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Zeroize: u mnie tez sie staty zgadzaja, niemniej nie odzwierciedlaja dobrze tego, co o nim mysle - zeby nim nie pasc glupio musze sie strasznie skupiac na grze. W porownaniu z innymi lajtami gra jest czesciej frustrujaca, gdy ze 100m w ruchu trafiam 2 pestki z 6, a przebije jedna.
Ale fakt, staty sie zgadzaja i fajnie sie stat padduje ( ͡° ͜ʖ ͡°) blog.wot-ts.pl/karta-pojazdu/?nickname=kupsztas&tankid=4929&account
  • Odpowiedz
@Zeroize: jasne, skupianie, wenta i optyka. Dalbym sobie statow uciac, zeby dalo sie wsadzic stabilizator, zeby jakos jego brak nadrobic mam strzal z biodra i gladka jazde na jakies 80%. Bez tego bym nigdy nie strzelal w ruchu
  • Odpowiedz
@tenkowal: Mam podobnie, tylko strzał z biodra i gładka jazda wymaksowane na 100% i jest ok. Ogólnie zdarzy się nawet że wsadzi 4/6 pestek na dalekie odległości podczas jazdy, ale przeciwnik po prostu dużo odbija.
  • Odpowiedz