Wpis z mikrobloga

##!$%@? #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #tmobileuslugibankowe

1 - Wybrałem się do Silesia City Center w Katowicach do salonu T-Mobile
1.1 - Wszędzie szyldy, #!$%@?ługibankowe
2 - Pracuję do późna, godzina ~19:45
3 - Pobieram numerek, 1061
3.14 - tylko jedno stanowisko pracuje
4 - Obecnie obsługiwany 1058 - poczekam
S - Godzinę później przychodzi kolej na mój numer
6 - Podchodzę do stanowiska, mówię co chcę zrobić (zamknięcie konta, bo i tak nie używam)
7 - W odpowiedzi słyszę, że on nie zajmuje się kontami bankowymi...
8 - BRAK PROFITU

Po jakiego #!$%@? ta maszyna wydaje numerki do sprawy, której nie można załatwić w salonie!?


  • 3
@MrAnielski: ponoć można to nawet na jakimś livechacie z pracownikiem zrobić, ale ja chcę mieć wszystko na papierze, mam wśród znajomych historie gdzie zamknięte konto po fuzji z innym bankiem nagle się zreaktywowało, po czym nic niewiedzący właściciel dostaje wezwanie komornicze do pokrycia kosztów ( ͡° ʖ̯ ͡°)