Wpis z mikrobloga

@The_Godfather: mówię o jakiejkolwiek wersji, trzeba być niepoważnym żeby za 15-20 letni motocykl płacić ok 12-15k. Jak by on dobry nie był 20 lat temu to teraz jest już złomem. Cena jest idiotyczna, no ale jak ktoś chce to niech płaci, nie moją rolą jest decydowanie w co kto topi kasę.
No i jeszcze te przebiegi podawane przez handlarzyny, #!$%@? 35-80K, jakim trzeba być frajerem żeby w to uwierzyć. Ja w
@syrena_elektro: też mi się podobają f800gs, ale kosztują 2x tyle co africa... gdyby dorzucenie 2x tyle było takie proste... :]

No i jednak chyba cena africy nie bierze się znikąd, ludzie jeżdżą tym po całym świecie i nie narzekają. 5k to przesada, ale wg. mnie ceny oscylujące w granicach 7-11k byłyby akurat i teraz w sumie można coś wyrwać za te pieniądze. (rd07), bo rd04 nawet taniej można kupić.
@The_Godfather: GS tyle kosztuje bo jest po prostu tyle warty, to cena Africa jest absurdem. 20 lat to tyle czasu, że moto może się rozpadać od samego stania w garażu. Nie sprawdzisz jaką wytrzymałość ma jeżdżona przez tyle lat po wertepach rama, to jest przecież ruletka.
Dla tego 5k to można odżałować jeszcze, ale nie tyle co sobie ludzie wołają.
ps. forum Africa nie czytam, ale na Alfa Romeo też nikt
@syrena_elektro:
masz tutaj te swoje niezawodne BMW vs stara i gówniana Africa Twin ( ͡º ͜ʖ͡º). Czytałem kiedyś na jakimś forum, chyba afryki, wypowiedź kolesia który sobie kupił GS1200 i zostawił Africę w zapasie. Do tego "starocia" miał więcej zaufania i to nim jeździł w dalsze trasy. (Nie mówię, że GS jest zły, po prostu jak widać ludzie #!$%@?ą się w afryce za jej niezawodność). Taki
TheGodfather - @syrenaelektro: 
masz tutaj te swoje niezawodne BMW vs stara i gównia...