Aktywne Wpisy
MakaronowyStwor +74
-Kończ jednej z najcięższych studiów jakie istnieją
-3.5 roku inż. zamiast 3 lat licencjatu
-jak coś nie pójdzie jesteś kupe lat w plecy
A na koniec....
ZAROBISZ GÓWNO.
Just inżynier thinks
#takaprawda #pracbaza #inzynieria #studbaza
-3.5 roku inż. zamiast 3 lat licencjatu
-jak coś nie pójdzie jesteś kupe lat w plecy
A na koniec....
ZAROBISZ GÓWNO.
Just inżynier thinks
#takaprawda #pracbaza #inzynieria #studbaza
Phallusimpudicus +556
Muszę przyznać, że komfort pracy nad postacią w Zbrushu a Maxie to nieba a ziemia, w Maxie nawet w połowie tak dobry model mi nie wychodził, a z tego jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona. Tutaj modelowanie jest frajdą, a tam zrobienie postaci było dla mnie męczące.
Chętnie przygarnę w ogóle protipy co do pracy w Zbrushu bo to moje pierwsze kroki :)
#zbrush #grafika #grafika3d #modelowanie
Komentarz usunięty przez autora
@Skaje: zbrush jest typowo do organicznych rzeczy ma niby tego zmodelera ale to jeszcze nie to.
Generalnie już jakieś tam assety do gry czy postacie robiłam i oglądając tutoriale chce na bazie tego wymodelować lowpoli no i potem rzecz jasna wypalić normalki i nałożyć tekstury. Na razie mam taki podział pracy, w sumie taki znam :D
@Gooby: No dla mnie na tę chwilę w Maxie to tylko jakieś wnętrza czy coś.
i łap skróty
S - brush size
O - Focus size
U - Intensity
Altem dajesz substract czyli odejmujesz
Trzymając Ctrl+ i klikasz na maskę to ją blurujesz i krawędzi enie są ostre
@Gooby: Dzięki!
Tablet mam jakiś stary Bamboo, może sprawdzę pryz okazji kiedyś jak z nim idzie :D
@Skaje: bardzo prosto
Zduplikuj jeden model i nazwij jeden lp a drugi HP
dajesz na LP i właczasz Plugins/Decimation Master / Prepoces Current
I daj narpierw defaultowe Decimate Current i tam masz 3 slidery ustaw tak żeby było ok ~10k albo mniej jak chcesz w zależności jaki model to będzie i jak dokładny.
@zielonymirek: nie na takiej samej zasadzie ale w tej zakładce masz te takie push/pul relax
Co do Twojego przepisu na low poly to bardzo prymitywny. W przypadku modeli low poly (a do gier juz wogóle) niezwykle ważna jest topologia siatki (chciażby dlatego ze model jest później szkieletowo animowany). Wiec żadne magiczne automaty typu decimation czy zRemesher nie pozwolą Ci uzyskać ładnej siatki. Do low poly tylko ręczna retopologia high poly,
Generalnie muszę pokombinować, trochę czasu mam, a animuję też ja, także na razie robię rozeznanie, każda opinie przydatna :)
Fakt można ręcznie to robić ale mi się nie chce wolę np dać kamień i w lp po przesuwać/połączyć punkty w maxie