Wpis z mikrobloga

@canas: nie ma znaczenia jakiej firmy szczeki czy bebny kupisz.. system to albo hamulce bebnowe, albo tarczowe. nie ma znaczenia, kto to wyprodukowal na pierwszy montaz. na rynku jest wiele zamiennikow, ktore mozesz zamontowac. odradzam oczywiscie te najtansze.
@m4rk: czasem jest tak, że producent samochodu do danej części wybierał ofertę dwóch producentów - często zmiany zachodziły po paru miesiącach/latach produkcji. I tak przykładowo, u mnie w Astrze G, wentylator (od nadmuchu) był produkowany albo przez Behr albo przez Delphi. I od tego zależy dobór filtra kabinowego, bo A nie pasuje do B i na odwrót.
Takich przykładów jest sporo.

@canas: upewnij się, że nie ma różnic pomiędzy systemami
@canas: napisz mi jakie to auto z jakim silnikiem i z ktorego roku. lockheed to system, nie sadzilem, ze bedziesz az tak zaglebial sie w szczegoly.
@WatchYourBack: rozumiem Twoj punkt widzenia, ale nie porownujmy czesci, ktore wymienia sie raz na cale zycie samochodu albo wcale do hamulcow
@canas: mylisz. oba komplety ktore wybrales sa dla systemu lockheed. jedne sa dla aut z absem, drugie dla aut bez. to musisz sobie sam odpowiedziec, czy masz abs czy nie. 51 czy 55 KW?
@canas:
szczęki
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/30755/703010000/
bębny
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/30755/703020000/

wybieraj. a najlepiej, to niech mechanik, ktory bedzie to wymienial sam zamowi czesci (oczywiscie po uzgodnieniu z Toba ich ceny). w razie jakichkolwiek problemow, to on bedzie za to odpowiadal, a nie Ty. wbrew pozorom, dosc czesto zdarzaja sie problemy z czesciami z hurtowni (zle wymiary, cos tam nie pasuje itd. itp.) wtedy to mechanika problem, zeby to oddac, zamowic wlasciwe, zamontowac jeszcze raz, itd. jak