Wpis z mikrobloga

@wnocy: manipuluj? Człowieku, ja popadam w rozpacz czarną. KNP się mnoży przez podział, osiągnęli jakieś śmieszne 5% i woda sodowa skoczyła do łbów, JKM zachwyca się Putinem - czyli władcą skorumpowanego, zbiurokratyzowanego i zniewolonego narodu, a ja czuję się jak idiota, bo się chwaliłem na kogo głosowałem w poprzednich wyborach.
@wnocy: no i widzisz kolego - robisz ze mnie trolla. Może to i lepiej, bo JKM robi ze mnie idiotę. Nie mam kopii karty do głosowania, więc ci nie udowodnię głosu oddanego na KNP (konkretnie na Iwaszkiewicza, ale defacto na Korwina, gdyż pana Iwaszkiewicza nie miałem okazji poznać ani spotkać).
Tutaj sobie zobacz http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/31032015/19205318, czas od 16:00 - "Ogórek to uczciwa lewica i chciałbym się z nią spotkać w drugiej turze"...
@wnocy: no wybacz mi kurde, że nie studiuję myśli JKM - ale cholernie nie mam na to czasu. Trafia do mnie to, co się pojawia w przekazie medialnym. A przekaz medialny jest jaki jest, i nie jest moją winą, że JKM regularnie produkuje dwu, trój lub czteroznaczne treści. Jeśli w mediach regularnie pojawią się treści o tym, że JKM chwali Putina, to zapewne chwali, albo robi coś tak zbliżonego, że nie
@singollo: Widzisz, to nie słuchałeś JKMa. Od dawna powtarza, że to nie jemu zależy na Twoim głosie, tylko Tobie powinno zależeć, żeby on wygrał.
Przecież już tysiące razy to było tłumaczone. Mówiąc najprościej - Putin jest świetnym władcą. Rosji nikt nie podskakuje, to przed rosją teraz europa drży. Komor czy Kopacz przy Putinie wyglądają groteskowo. Ale to nie znaczy, że należy teraz oddać się we władanie Putinowi, bo to taki fajny
@wnocy: owszem, od mojego kandydata oczekuję przekonania o zwycięstwie w pierwszej turze ;)
Ale wyjaśnij mi, bo dalej nie ogarniam: jest dla Korwina Putin wzorem czy antywzorem? Chciałby się na nim w jakiś sposób wzorować, czy nie? Dzięki którym konkretnie działaniom uważa go za świetnego władcę?