Wpis z mikrobloga

@MiernaBabcia: cenna uwaga, za którą dziękuję. Czasem jest tak, że trzeba troszkę obcinać z jakości, bo grafik chciałby dopieszczać, a klient znaleźć kompromis miedzy ceną i jakością. Rozliczam się w stawce godzinowej i nie mogę też pozwalać sobie na aż takie dopracowywanie grafiki (zwłaszcza przy tej skali).
Pozdrówki, niedługo wrzucę coś podobnego.
  • Odpowiedz
@wysuszony: Dziękuję i muszę przyznać, że nie wiem czy animator pixelowy może dostać lepszą pochwałę. Grafiki do MS to jest jakiś kosmiczny poziom, do którego każdy animator chciałby dojść.
  • Odpowiedz
@TwigTechnology: Jak najbardziej dobra, piękne czasy ręcznie malowanej animacji. Do pixelartu używam Graphics Gale, ma kilka fajnych rozwiązań ułatwiających animowanie.

@o-o_i: Będę wrzucał w miarę możliwości (często mam klauzulę w umowie, że nie mogę publikować grafik, zanim gra nie zostanie wydana i tak się bujam nawet nie wiedząc co się dzieje z moją grafą, bo klient nie kwapi się dopiąć projekt).
Mam kilka gotowych, może jutro wrzucę cos specjalnie i
  • Odpowiedz
Graphics Gale


@Charlie_pl: Patrzę na ten program i zaniemówiłem. Blast from the past mocno. Wygląda na zupełnie nieużywalny. Jedynie onionskinning go jako tako ratuje. Ma to jakieś warstwy sensowne, czy kopiujesz i wklejasz jakieś komponenty idealnie w miejsce gdzie mają być i nic nie można z tym już zrobić?

  • Odpowiedz
@TwigTechnology: To jest pixelart Cumplu, to musi boleć :D
Onionskining - potwierdzam przydatne, obsługa warstw jest też dość dobra, chociaż w przypadku takiego bydlaka jak grafika, pod którą piszemy, to przydałoby się folderowanie warstw.
Wszystko rysuję od zera, spine w przypadku pixelartu nie sprawdza się, bo pixele nie obracają się dobrze z kodu.
  • Odpowiedz