Aktywne Wpisy
Apode +217
Goronco +93
Ja #!$%@? dzisiaj samochód mi zgasł na skrzyżowaniu ale od razu go odpaliłem i ruszyłem, ale oczywiście gość z tyłu musiał na mnie już natrąbić (╥﹏╥)
Dziękuję za zniszczenie mi dnia bo teraz dosłownie cały dzień będę o tym myślał przez to że ty ruszyłeś 10 sekund później xD
#zalesie #prawojazdy
Dziękuję za zniszczenie mi dnia bo teraz dosłownie cały dzień będę o tym myślał przez to że ty ruszyłeś 10 sekund później xD
#zalesie #prawojazdy
Jest to grafika do gry, dla Riyo Games z Kanady. Jaracie się jak palniki w solgazowych płytach bez płomienia?
Poproszę, żeby ten latający pierdzący grubas poleciał dziś w gorące! #graficzkicharliego #pixelart #animacja #gamedev
Ogółem świetna robota
Pozdrówki, niedługo wrzucę coś podobnego.
W czym to rzeźbisz?
@Charlie_pl: podłączam się do pytania
@o-o_i: Będę wrzucał w miarę możliwości (często mam klauzulę w umowie, że nie mogę publikować grafik, zanim gra nie zostanie wydana i tak się bujam nawet nie wiedząc co się dzieje z moją grafą, bo klient nie kwapi się dopiąć projekt).
Mam kilka gotowych, może jutro wrzucę cos specjalnie i
@Charlie_pl: Patrzę na ten program i zaniemówiłem. Blast from the past mocno. Wygląda na zupełnie nieużywalny. Jedynie onionskinning go jako tako ratuje. Ma to jakieś warstwy sensowne, czy kopiujesz i wklejasz jakieś komponenty idealnie w miejsce gdzie mają być i nic nie można z tym już zrobić?
Onionskining - potwierdzam przydatne, obsługa warstw jest też dość dobra, chociaż w przypadku takiego bydlaka jak grafika, pod którą piszemy, to przydałoby się folderowanie warstw.
Wszystko rysuję od zera, spine w przypadku pixelartu nie sprawdza się, bo pixele nie obracają się dobrze z kodu.