Wpis z mikrobloga

@quit13: jednak mordo nadajemy na tych samych falach:D

Już tłumaczę. Tak, żeby zaopatrzyć się w części do NBFL'a i przygotować go na ~200hp+ już trzeba ściągać części ze stanów albo japonii, gdzie taniej wychodzi port LS1 z Camaro (burgery to opatentowały i wychodzi to taniej + więcej mocy się wykrzesa). Tu nie chodzi o zdrowy rozsądek, tu chodzi o frajdę i satysfakcję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Stitch: Żeby do miaty wrzucić turbo, to w europie dużo prościej jest je tam po prostu wrzucić, niż lecieć z LS1. Szczególnie gdy naszym celem jest 200-300KM, LS1 zakłada się jako alternatywe dla miat 300HP+ i to w USA, nie europie czy azji.

Nie wiem jakim cudem wiesz jak prowadzi się NSX bo raczej nim nie jeździłeś, a zarazem ja wiem(bo jeździłem), że miata nie jest jednym z lepiej prowadzących
  • Odpowiedz
@WiewiurPL: Nie rozumiem waszego hejtu do tak dobrego samochodu jakim jest passat. Jest duży, wygodny, i przede wszystkim tani w naprawach. Mówi to szczęśliwy posiadacz passata b5FL 4.0 W8 :)
  • Odpowiedz