Wpis z mikrobloga

Mam pewne pytanie. Od jakiegoś czasu dzieje mi się następująca rzecz z routerem/modem. Wszystko działa bardzo dobrze parę godzin i nagle połączenie zostaje przerwane i ani po kablu ani bezprzewodowo nie mogę połączyć się z routerem. Przewodowo pojawia mi się komunikat, że "brak dostępu do internetu" a bezprzewodowo mi odrzuca połączenie. Po zresetowaniu routera wszystko wraca do normy. Mój sprzęt to Thompson od UPC podłączony (LAN w Thomsonie do portu WAN w Tp Link Archer C2). Archer C2 oczywiście zaktualizowany do najnowszej wersji. Co jest nie tak?

#router #upc #siec #internet #sieci
Pobierz
źródło: comment_2KBcZ1X7bSFOXoWkGgTNRMAU4mEyXQFv.jpg
  • 3
@1608: Moim bardzo skromnym zdaniem tutaj adresacja ani konfiguracja nie są problemem, tylko po prostu jest coś nie tak z routerem. Od początku tak jest, czy kiedyś działało a potem zaczęły się problemy? Masz możliwość podpiąć sobie inny router, ustawić podobną konfigurację i zobaczyć, czy z nim będzie okay?
@JakisTakiNick: Kilka razy zdarzało sie już w przeszłości ale w innej konfiguracji trochę (i raczej z mojej winy bo na obydwu urządzeniach były włączone serwery dhcp) ale od czasu jak skonfigurowałem tak jak wyżej napisałem nie było żadnego problemu przez 1,5 tygodnia (ani jednej zwiechy). Od niedawna znowu sie tak dzieje. Niestety nie mam możliwości przetestowania tego z innym routerem :( jest cos co mogę jeszcze zrobić ?