Wpis z mikrobloga

Co 2 - 3km, max 5, jak przejedziesz więcej to do wywalenia, razem z zaciskami i zwrotnicami... czasem sworznie też dostają, ale to dopiero po 6...
  • Odpowiedz
@Rules: Tak serio - nie ma jakiejś szczególnej granicy, kiedy powinno się serwisować piasty. Smar łt-43 się w 100% nadaje, chyba że cię stać i będziesz czuł się lepiej - smaruj shimano albo finish line.
Ja stosuję zasadę że zmieniam smar po tym jak zaczyna być słychać piastę, lub pojawia się luz.
  • Odpowiedz
@Rules: Ten będzie dobry ! Można używać innych ale moim zdaniem nie odczujesz różnicy :)
To tak jak zalewanie amortyzatora...każdy producent zaleca swój olej kosztujący krocie, ja zalewam szwedzkim midlantem i nie widzę różnicy :)
  • Odpowiedz
@ShpxLbh: domysl sie, tak serio to duzo zalezy od warunkow i tego czy jezdzisz po blocie, jak wyglada uszczelnienie piast itd itp. nie ma innej odpowiedzi niz 'tak czesto jak potrzeba'. Moge tylko powiedziec, ze lepiej robic to za czesto niz za rzadko:)
  • Odpowiedz
@Rules Pamiętaj żeby kupować tylko oryginalny w folii bo te bez juz nie są dobre.

A tak serio możesz do tego smaru dać kilka kropel oleju (np. do smarowania łańcucha) i będzie dobrze :) pamiętaj jednak żeby regularnie smarować (2 razy w roku) i nie skręcać zbyt mocno.
  • Odpowiedz