Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@RonaldDusk: ehh... no tak. Ekspert.

Na steamie była do kupienia gra zrobiona na BECIE Unity 5 która była dostępna od miesięcy? niemożliwe!

Jednemu opłaca się bardziej płacić 5% niż nie płacić nic, drugiemu nie. No
  • Odpowiedz
@Curry_:

Ach tak, bo beta to przecież zupełnie inny silnik. Pewnie dlatego chwalą się tą grą na konferencji o starcie Unity5.

No jak widać się opłaca, w końcu ludzie korzystają z UE4,
  • Odpowiedz
@Curry_:

Zgadzam się, nie ma sensu ciągnąć tej "dyskusji", a to jest najlepsze podsumowanie bzdur, które tu tak namiętnie wypisujesz ()

jest ale na pewno jest o rzędy wielkości bardziej darmowy
  • Odpowiedz
jest ale na pewno jest o rzędy wielkości bardziej darmowy


@RonaldDusk: ta... napisałem to ze 100% pewnością że, z braku innych argumentów się do tego przypieprzysz, jakbyś nie wiedział o co chodzi.

No chyba, że jesteś idiotą i na prawdę nie zrozumiałeś.

Tak czy inaczej, over and out.
  • Odpowiedz
na prawdę


@Curry_: To też było specjalnie. Na pewno.

Zrozumiałem. Nie potrafisz liczyć, nie potrafisz się wypowiedzieć z sensem, nie masz argumentów (albo wyciągasz sobie jakieś wymyślone bzdety z pupy), a mimo to zachowujesz się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy. Do kompletu brakuje jeszcze tylko, żebyś zawołał kumpli, którzy zaplusują twoje wpisy i możesz ogłosić swoje wielkie zwycięstwo.
  • Odpowiedz
@Curry_: Napisałeś:

no no. Już nadrobiłem. Moim zdaniem pozamiatane :D Szkoda że ten nieszczęsny splash screen zostaje ale poza tym UE4 dla indie został zmiażdżony IMO.


Wiec odebrałem to jednoznacznie :D

Tak czy siak poniekąd się zgadzam. Mi o wiele bardziej odpowiada Unreal, bo pracując w Unity mam wrażenie jakby był ... pusty ... (wiem o standardowych assetach). Prosty przykład: brakuje konkretnego material editora takiego jak w UDK/UE4 itd. Niby
  • Odpowiedz
no właśnie.

UE4 dla indie został zmiażdżony


@Veezen:
Takie jest moje zdanie, że dla indie Unity jest przystępniejsze. Pewnie, nie ma takich dobrych shaderów i ogólnie graficznych fajerwerków, ale w grach indie i tak mało kto by to wykorzystał, poza tym gry indie nie celują w Hi-Endowy sprzęt który by pociągnął te wszystkie błyskotki z UE4. Dla gier AAA jasne, wybór
  • Odpowiedz