Aktywne Wpisy

Przypominam że lot oskarka na orbitke kosztował mnie i ciebie 275 000 000 PLN
Pieniądze dosłownie pchnięte w próżnie ale spora część społeczeństwa przyklaskuje.
To jakieś 60 bloków po 40 mieszkań każdy budownictwa społecznego.
Pieniądze dosłownie pchnięte w próżnie ale spora część społeczeństwa przyklaskuje.
To jakieś 60 bloków po 40 mieszkań każdy budownictwa społecznego.
źródło: temp_file241264809783927043
Pobierz
piasek_w_spreju +67





Na steamie była do kupienia gra zrobiona na BECIE Unity 5 która była dostępna od miesięcy? niemożliwe!
Jednemu opłaca się bardziej płacić 5% niż nie płacić nic, drugiemu nie. No
Ach tak, bo beta to przecież zupełnie inny silnik. Pewnie dlatego chwalą się tą grą na konferencji o starcie Unity5.
No jak widać się opłaca, w końcu ludzie korzystają z UE4,
Zgadzam się, nie ma sensu ciągnąć tej "dyskusji", a to jest najlepsze podsumowanie bzdur, które tu tak namiętnie wypisujesz (。◕‿‿◕。)
@RonaldDusk: ta... napisałem to ze 100% pewnością że, z braku innych argumentów się do tego przypieprzysz, jakbyś nie wiedział o co chodzi.
No chyba, że jesteś idiotą i na prawdę nie zrozumiałeś.
Tak czy inaczej, over and out.
@Curry_: To też było specjalnie. Na pewno.
Zrozumiałem. Nie potrafisz liczyć, nie potrafisz się wypowiedzieć z sensem, nie masz argumentów (albo wyciągasz sobie jakieś wymyślone bzdety z pupy), a mimo to zachowujesz się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy. Do kompletu brakuje jeszcze tylko, żebyś zawołał kumpli, którzy zaplusują twoje wpisy i możesz ogłosić swoje wielkie zwycięstwo.
Wiec odebrałem to jednoznacznie :D
Tak czy siak poniekąd się zgadzam. Mi o wiele bardziej odpowiada Unreal, bo pracując w Unity mam wrażenie jakby był ... pusty ... (wiem o standardowych assetach). Prosty przykład: brakuje konkretnego material editora takiego jak w UDK/UE4 itd. Niby
@Veezen:
Takie jest moje zdanie, że dla indie Unity jest przystępniejsze. Pewnie, nie ma takich dobrych shaderów i ogólnie graficznych fajerwerków, ale w grach indie i tak mało kto by to wykorzystał, poza tym gry indie nie celują w Hi-Endowy sprzęt który by pociągnął te wszystkie błyskotki z UE4. Dla gier AAA jasne, wybór