Aktywne Wpisy
zonobijca +23
Ciekawe czy chłopaki mają taką silną psychę, żeby chodzić tak z dzieckiem po ulicach polskich miast, a nie tylko wrzucać rage baity na twitterka z fotką pleców na jakimś odludziu i bohatersko odszczekiwać każdemu "twoja stara", "chyba ty", "pewnie masz małego" itd.
https://x.com/pjotrowicz/status/1813888616306815305?t=I3jBrwc3WeCQ27t3PbtoYg&s=19
#bekazlewactwa #bekazlgbt #bekazpodludzi
https://x.com/pjotrowicz/status/1813888616306815305?t=I3jBrwc3WeCQ27t3PbtoYg&s=19
#bekazlewactwa #bekazlgbt #bekazpodludzi
Olcziq +511
Mam takie pytanko do ludzi znających się na rzeczy i wiedzących jak działa prawo.
Otóż w czerwcu zeszłego roku zakupiłem na stronie audiomagic.pl słuchawki soundmagic PL11.
Niestety, kilka dni temu lewa słuchawka przestała działać.
Napisałem maila do audiomagic w jaki sposób mogę dokonać naprawy reklamacyjnej lub wymiany na nowy produkt.
Odpisano mi, że powinienem wysłać im słuchawki na swój koszt.
Czy mogą tak zrobić? Co im odpisać? Są jakieś paragrafy, które tego zabraniają?
Pozdrawiam
#prawokonsumenckie
#kiciochpyta
#reklamacja
#audiomagic
#soundmagic
nie bijcie za #prawo
@chybasieznam: Karty gwarancyjnej nie było
Pisałem powyżej o obowiązkach w świetle zaktualizowanych przepisów. Osobną sprawa pozostaje to jak do tych spraw podchodzi sam sprzedawca ( ale to już kwestia
Czy to gwarancja czy rękojmia, koszty dostarczenia w tę i we w tę pokrywa gwarant lub sprzedawca, w zależności od tytułu prawnego, z którego reklamujemy.
Możesz żądać kuriera, pokrycia kosztów dostarczenia.
Możesz sam opłacić transport, dojazd na pocztę etc., a następnie żądać zwrotu poniesionych kosztów.
Możesz także np. wysłać za pobraniem, jednak tutaj należy co do tego wpierw się porozumieć. Tak czy siak
Niezgodność z umową (dla umów zawartych przed 25.12.2014): art. 8 ust. 2 w zw. z art. 8 ust.1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
Gwarancja: art. 580 kc
Komentarz usunięty przez autora