Wpis z mikrobloga

@Andrzej_K: wykonane z tandetnych materiałów, a w dziale designu siedzą moderatorzy wykopu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ratuje ich napęd i niektóre silniki przez co WRX STI wygrywa świętą wojnę z największym gównem wszechświata spod znaku EVO.
@Andrzej_K: 98% Subaru jest paskudnie brzydka. Ostatnie rozdanie tej marki pokazuje światełko w tunelu, ale wcześniejsze wyczyny w postaci Imprezy, Forestera czy - za przeproszeniem - Tribeci wołały o pomstę do nieba. Ale nie czarujmy się, nadaj najładniejszym Subaru jest... Toyota ; )

EVO nie jest adresowane do nikogo - zwyczajny szajs.

Impreza WRX STI to jedyne Subaru jakie jestem w stanie zaakceptować, właśnie ze względu na wąską grupę docelową oraz
@valdo: dla mnie wszystkie imprezy po za casa blanca, wyglądają dobrze, są to auta dla wąskiej grupy ludzi, i to nie ma się podobać januszowi od paska tdi te auta kupuje zazwyczaj fanatyk lub człowiek który wie czego chce przejdź się impreza to zrozumiesz
1.6 miało chyba 90 kucy i napęd na przód, fakt są niewypaly pokroju 1.6 czy 1.8 ale popatrz na rynek używanych prawie same 2.0 125 albo 160 gdzie taka moc dla kogoś kogo nie stać na wrx wystarczająca a koszty w serwisie o wiele niższe od wrx czy sti
@Czukwe_Bukwe_Ambalabamba: obojętnie co, byle nie subaru ;) Nawet Nissan potrafi robić lepsze auta.

@rekoj: 1.6 miało 95 kucy jakieś 10 lat temu, w najnowszej 1.6 ma 114 KM. 10 lat temu był to też samochód dla "fanatyka" silniki rzędu 2.0 turbo + AWD to było coś ciekawego.

Teraz z kolei masz do wyboru wspomniane 1.6, mierne 2.0 148 KM i z dupy wyjęty diesel o mocy 150 KM (nie ma
@valdo: legenda mówi ze porsche zrobiło diesla dla subaru w zamian za projekt panamery ile w tym prawdy nie wiem, 10 letnie 2.0 turbo obojętne czy wrx czy sti średnio się nadaje do jazdy na codzień, ciekawa alternatywą jest legacy spec b z 3.0 n/a