Wpis z mikrobloga

http://gfycat.com/ShinyRewardingCricket

coś zaczyna się dziać :D
Zwiększyłem mapę w porównaniu do poprzedniej wersji, ciut zmieniła się grafika - i taki styl gry chyba pozostanie. Wieżyczki strzelają laserami, sam efekt lasera trochę prymitywny, ale jest :)

W zasadzie to główna mechanika gry jest już skończona - są wieżyczki, są wrogowie, "jest zabawa". Powoli muszę zacząć myśleć nad konkretami - nad poziomami, wrogami, wieżyczkami, nad balansem... Zastanawiam się, jak to teraz dalej poprowadzić. Tak czy siak, motywacja póki co nie spada, a to chyba dobry znak :)

Nie jestem pewien, co do kwestii poziomów. Zrobić je na zasadzie jakiejś prostej kampanii, w której przechodzi się po kolei, czy też po prostu dać prosty wybór mapy, i tyle. A może coś na zasadzie wyzwań - typu przejdź ten poziom tylko jedną wieżą, przejdź ten poziom z tylko jednym życiem, itd?

#gamedev #js #javascript #html5
  • 1
  • Odpowiedz
@Arthes: Możesz też zrobić poziomy jak np w Angry Birdsach (1,2,3,4 itd) bez kampanii + osiągnięcia gdzie się dodatkowe gwiazdki zbiera. To motywuje graczy do poprawiania wyników. :)
  • Odpowiedz