Wpis z mikrobloga

#lenovo #orange #serwis #serwisgsm #problemypierwszegoswiata #pytanie

Mircy zwracam się do was z pytaniem odnośnie mojego problemu.
1,5mieszka temu zakupiłem w orange tablet lenovo yoga tablet 2 10" no i kuźwa wczoraj pacze a tu obudowa przy takim zawiasie się rozeszła .....
Wqrwiony zacząłem czytać w internecie o serwisie lenovo i :) Ci co mieli styczność wiedzą o co kaman. Zacząłem się więc zastanawiać czy nie odesłać tego sprzętu do orange i powołać się na rękojmie (w końcu oni dilują takim gównem).
Co robić odsyłać to do lenovo i liczyć się z tym, że mogą to jeszcze bardziej uszkodzić czy wysyłać to do orenża i kopać się z nimi?
Pobierz piastun - #lenovo #orange #serwis #serwisgsm #problemypierwszegoswiata #pytanie

Mi...
źródło: comment_D8K7xmDGf8orwyKdArXZ0rGfhhCUFw5Q.jpg
  • 7
@piastun: Obojętnie czy to zgłosisz na gwarancje producenta czy na rękojmie do Orange, to i tak w końcu pójdzie do serwisu. Różnica jest taka:
- rękojmia (tzn. nowa) - trwa 24 miesiące, ale jeśli zgłaszasz usterkę to MUSISZ powiedzieć, że usterka wystąpiła kilka dni temu jeśli cię zapytają. Jeśli powiesz, że zauważyłeś usterkę dawniej niż 30 dni temu, to mają wymówkę, żeby zgodnie z prawem tego nie przyjąć. Za rękojmię odpowiada
@manny_lanny: @gustawny: kurde mam lapka już prawie rok of kors lenovo i nie mam zastrzeżeń ale gurwa 1,5miesiąca i pęknięta obudowa w tablecie ! Kuźwa wcześniej żona bawiła się tablejtami szajsunga (tylko, że one miały jednorodną bryłę) i kuźwa zero oznak zużycia :) a tu od trzyania na stole takie manewry....
Ktoś pisał kiedyś, że nie warto wysyłać na polski serwis tylko od razu zagranica ale nie zabardzo kumam jak
@Nobody: ja kupiłem przez internet. Czyli muszę do nich zadzwonić i dowiedzieć się gdzie to odesłać?
Jak w ogóle serwisy podchodzą do takich uszkodzeń bo oczami wyobraźni widzę jakiegoś pryszcza który za namową swojego superwajzora wystawia opinię, że sprzęt jest dobry tylko tory były złe.
@piastun: Jeśli chcesz powołać się na rękojmię to tak, najlepiej zadzwoń do biura obsługi klienta i tam ci powiedzą na jaki adres odesłać. Myślę, że salon firmowy też by to przyjął jeśli jest taki w twoim mieście. Na BOKu też ci powiedzą, który salon to firmowy, a który partnerski. Salony partnerskie mogą się wymigiwać od przyjęcia takiego zgłoszenia.

Nie wiem jak serwisy do tego podchodzą. Z tym ci nie pomogę.
@piastun: Jeśli chcesz oddać urządzenie na gwarancję to zrobisz to w dowolnym salonie Orange.

Jeśli chcesz skorzystać z odpowiedzialności sprzedawcy to reklamację składasz w miejscu zakupu. Jeśli to był zakup przez internet to należy udać się do dowolnego salonu firmowego Orange w Twojej okolicy.