Aktywne Wpisy
![kantek007](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kantek007_8z6nsTx4G3,q60.jpg)
kantek007 +12
![Virsky](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Virsky_2wMLP7noxw,q60.jpg)
Virsky +257
Ojezu, jakie to piękne uczucie :D
Dziewczyna z którą się spotykam od paru miesięcy, a w której prawie od razu się zakochałem, dzisiaj w końcu powiedziała że też mnie kocha <3
Poznać kogoś takiego jak ona, według mojego gustu czy preferencji tak bliskiego ideału jak tylko można, to sytuacja jaka nie zdarza się często. A gdy do tego okazuje się, że taka osoba odwzajemnia moje uczucia, to mniej więcej jakby wygrać w
Dziewczyna z którą się spotykam od paru miesięcy, a w której prawie od razu się zakochałem, dzisiaj w końcu powiedziała że też mnie kocha <3
Poznać kogoś takiego jak ona, według mojego gustu czy preferencji tak bliskiego ideału jak tylko można, to sytuacja jaka nie zdarza się często. A gdy do tego okazuje się, że taka osoba odwzajemnia moje uczucia, to mniej więcej jakby wygrać w
http://giant.gfycat.com/ActualPlasticHapuka.gif
Jako tako jakoś to działa. W sumie to nie jestem do końca pewien, czy taki sposób namierzania przeciwników przez wieżyczki jest właściwy - każda wieżyczka namierza najbliższego sobie wroga, przez co często przeskakuje z jednego na drugiego.
Powoli myślę nad tym, jak ugryźć rysowanie strzałów - bo póki co, to to tylko jest odejmowanie hp co X czasu (w zależności od szybkostrzelności) wrogom, którzy znajdują się w zasięgu.
Aaa, @rezoner - znalazłem malutki błędzik w CanvasQuery - strokeLine() nie zwraca this. Nic takiego, na szczęście sam sobie z tym poradziłem :D
#gamedev #js #javascript #html5
Masz już fajne podstawy, oby nie zjadł Cię kod, bo może wyjść go całkiem duuużo :P
@Arthes: