Wpis z mikrobloga

Nie polecam #pysznepl. Zapłaciłem za zamówienie przez payu przed odbiorem, po 3 godzinach czekania na dostarczenie zamówienia napisałem zniecierpliwiony do pyszne.pl i zostałem wspaniałomyślnie poinformowany, że "zamówienia nie będzie bo restauracja ma małą niezaplanowaną awarię" (nie wiedziałem, że da się mieć zaplanowaną awarię [?!]).
Jesteście ciekawi jak pyszne.pl rekompensuje swojemu - do tej pory - stałemu klientowi:
a) niedostarczenie zamówienia w 3 godziny
b) nie poinformowanie klienta, że zamówienie się u niego nie pojawi
c) zamrożenie pieniędzy, którymi zapłacił za zamówienie-widmo
???

"Przepraszamy, już napisaliśmy do restauracji żeby tak więcej nie robili. Nic więcej nie możemy zrobić"

Gdy powiedziałem, że mogą np. dać mi jakiś rabat albo bon żebym sobie jednak coś dzisiaj zjadł, to pani z BOKUu z łaską dodała jeszcze kod rabatowy -25%. No kpina. Oddam za darmo wśród plusujących do 2am 25% zniżki na pyszne.pl, bo nie mam zamiaru nic tam zamawiać.

#niepolecam #rozdajo #zadarmo #cebuladeals
  • 19
  • Odpowiedz
@Stanley89: 25% zniżki to #pysznepl daje z automatu każdemu kto napisze do ich supportu, wystarczy że czekasz na zamówienie pól godziny dłużej niż powinieneś (wyznacznikiem jest czas zadeklarowany przez restauracje) więc dla mnie to żadna rekompensata. jakbym poszedł do szewca, zapłacił mu za buty, a on powiedziałby mi że butów nie będzie, a hajs zwróci mi za dwa do pięciu dni to mam wziąć 25% rabat na następne zakupy i podziękować?
  • Odpowiedz
@Stanley89: jak ktoś się zagapi albo zapomni to oczekuje, że firma będzie wstanie wynagrodzić mi zagapienie/zapominanie swoich pracowników lub restauracji z którymi współpracuje.

co do tagowania, to nie jestem Tygrysem Mirko i nie trzaskam haszami instynktownie na lewo i prawo obudzony o 4 nad ranem, wybacz.
  • Odpowiedz
@pan_japk0: ale wiesz, że winna jest restauracja a nie pyszne.pl ? Jeśli restauracja potwierdziła to skąd mogli wiedzieć? sprawdzili po Twoim zgłoszeniu i tyle. Listonosza obwiniasz jak on nie dowiezie paczki, czy jak w ogóle nie zostanie nadana?

25% to całkiem sporo. Przy ich prowizji, będą dokładać do zamówienia nie ze swojej winy. Fakt, mogli postąpić ładniej, ale nie postąpili źle.

Oczywiście pod warunkiem, że odzyskasz hajs.

Dla przykładu: jak bankomat
  • Odpowiedz
@npsr: pyszne.pl dobiera sobie restauracje, z którymi współpracuje więc trochę odpowiada przed swoimi klientami za to co dzieje się z ich pieniędzmi i jedzeniem.
  • Odpowiedz
@pan_japk0: no oczywiście, dla tego zamierza dopłacić Ci do kolejnego zamówienia około 15% jego wartości rezygnując z ~10% prowizji (zależnie od restauracji). Jak dla mnie to uczciwe. Hajs powinni Ci oddać jak najszybciej to możliwe, ale na to też dużego wpływu nie mają, bo przelewy przecież też obsługuje zewnętrzna firma, więc w tym momencie oni sobie powinni odebrać od restauracji Twój rabat i jeśli się będzie to częściej zdarzało to zakończyć
  • Odpowiedz