Aktywne Wpisy
Bunch +160
Jak wam się podoba takie rozwiązanie? Zbudowałęm stół warsztatowy z ciekawą funkcją! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#majsterkowanie #diy #ciekawostki #chwalesie #polskiyoutube
#majsterkowanie #diy #ciekawostki #chwalesie #polskiyoutube
Teuvo +28
kupiłem ciasteczka dla wszystkich @okusuri
Hej kilka osób rano prosiło mnie, żebym napisał jak poszła rozmowa kwalifikacyjna w CISCO UK więc piszę :).
Zacznijmy od początku. Żeby rzucić trochę światła na moją rozmowę powiem jedynie, że jestem studentem dobrej (pierwsza 10 na świecie) uczelni na kierunku MSc in Computing (Secured Software Systems), ponadto skończyłem inżyniera na WPPT na PWr, jeżeli cokolwiek to dla was znaczy ;). W czasie inżynierki (od 2 roku) i chwilę po, pracowałem w znanej Wrocławskiej firmie i potem jeszcze chwilę pracowałem w Łodzi przy systemach GPS.
Kilka miesięcy temu zgłosiła się do mnie pani z HR Cisco, że znalazła mój profil na LikedIn i że fajnie by było gdybym zaaplikował, więc wysłałem swoje CV. Po jakimś tygodniu Pani się do mnie odezwała, że jest zainteresowanie i że umówi mi rozmowę telefoniczną. Kilka dni później przeszedłem mocno techniczną rozmowę na Cisco webex (odpowiednik Skype czy Google Hangout). I kilka dni później zostałem zaproszony na rozmowę on site.
Pierwsza rozmowa on site trwała jakieś 5h i była mocno nastawiona na programowanie. Były pytania z C/C++, Javy i Pythona. Do tego dużo algorytmicznych zagadek. Po rozmowie wyszedłem mega zmęczony ale w miarę zadowolony.