Wpis z mikrobloga

@piotreek88: dokładnie, indeks elektroniczny. Mogę ocenę reklamować albo zaakceptować. W zasadzie nigdy żadnej nie akceptowałem bo po jakimś czasie samo się to dzieje
  • Odpowiedz
@Sirion:
Ze względu na wdrożenie indeksu elektronicznego poprawa ocen na protokołach zaliczeń i w systemie Edukacja.CL odbywa się na pisemny wniosek Prowadzącego do Dziekana z wyczerpującym uzasadnieniem. Decyzję w każdej takiej sprawie podejmuje Dziekan. Procedura dotyczy wszystkich przypadków, w tym wpisu ocen po terminie, przedłużeń terminu zaliczenia, rozbieżności pomiędzy protokołem a indeksem w semestrach poprzednich.

Dla kursów końcowych funkcjonuje procedura reklamacji oceny - po zaakceptowaniu oceny w systemie Student zostaje poinformowany o ocenie i ma 2 dni robocze na potwierdzenie oceny lub zgłoszenie reklamacji, a Prowadzący ma 2 dni robocze na ewentualną korektę oceny.

Ponieważ dla kursów cząstkowych nie ma procedury reklamacji poprzez system, warto wykonać operację "Powiadom o niezaakceptowanych", która powoduje wysłanie do studentów informacji o wpisanych ocenach przed ich zatwierdzeniem. Prowadzący może ustalić termin (nie ma wytycznych) do kiedy przyjmuje ewentualne uwagi i czeka z zatwierdzeniem ocen. Poprawa oceny zatwierdzonej wymagania pisania wniosków
  • Odpowiedz
  • 0
@Sirion: Nie akceptuj bo później mogą być problemy.
Poczekaj, sama się zaakceptuje z czasem i wtedy ewentualnie powiesz ze nie wiesz o co chodzi.
  • Odpowiedz