Wpis z mikrobloga

Cześć i chwała wszystkim Mireczkom tego mroźnego wieczoru, a może już nocy.
Dziś kontynuacja wczorajszego wpisu - http://www.wykop.pl/wpis/11095656/witam-wszystkich-miraskow-bardzo-serdecznie-jak-ws/32966164/#comment-32966164

Na wstępie podam link do mapy, nie zrobiłem tego wczoraj a widać są tacy którzy jej nie posiadają - http://www7.zippyshare.com/v/48573865/file.html

Dziś możecie spodziewać się więcej słownej wirtuozerii, wiśniówka jest dobrym kompanem dla twórczości i wyobraźni, natomiast nie najlepiej radzi sobie ze spójnością zdań, interpunkcją oraz logiką, więc za wszystkie buble które napotkacie z góry przepraszam.

DO RZECZY!

3.Thranduill, Smaug oraz Dale

Po pokonaniu "Witch kinga" dostajemy nagrodę w postaci 100 czarodziei, można ich odebrać w drzewie na zachód od Hobbittonu. Przechodząc przez strażnika na północ od Angmaru warto zaopatrzyć się w te artefakty - http://screenshooter.net/100556094/fjxmxyr będą potrzebne aby przejść przez strażnika granicznego, kolejne stworki nie powinny stanowić problemu, pokonujemy je za pomocą spowolnienia oraz zapomnienia, czarny rynek to ukryta magiczna chatka która da nam powtórnie "znak odwagi" o plusach którego wspominał nie będę.
Na powierzchni czeka na nas kilka artefaktów w okolicy do zdobycia, nie są obowiązkowe natomiast w późniejszej grze dadzą nam potężne profity. 3 oddziały smoków bronią naszyjnika smoczych łusek oraz pancerz tytana.

Po zdobyciu powyższych artefaktów udajemy się na zachód ku konfrontacji z Thandruillem stacjonującym w okolicach Mirkwood, polecam taktykę podobną do poprzedniej czyli podbój zamku oraz wyczekiwanie na obronę w bastionie.
Podbijając zamek możemy wysłać któregoś z naszych pobocznych bohaterów wraz ze wsparciem, u mnie Gandalf zajmował się poborem jednostek w zamkach oraz siedliskach, do 7 miesiąca rekrutowałem wszystkie jednostki z siedlisk które mogłem.

Walka nawet w twierdzy może być dosyć trudna, Tharanduill posiada spore oddziały elfów, pegazów oraz smoków.
Tak prezentowały się nasze armie przed starciem:
http://screenshooter.net/100556094/cgerhfl

Starałem się aby jednostki przeciwnika uderzały w tylko jedną z moich jednostek aby można ją wskrzesić archaniołami, rozrzut obrażeń na wiele stworzeń nie pozwala na efektywne wskrzeszanie.
Akceptowalne straty w walce:
http://screenshooter.net/100556094/ochlcgh

Pokonując Tharanduilla będziemy mogli uwolnić Legolasa który uwięziony jest nad Mirkwood, za nim jest jeszcze 40 000 złota, 150 elfów które do nas dołączą oraz tarcza strażnika niebios.

Teraz nadchodzi czas na misje Legolasa w podziemiach
http://screenshooter.net/100556094/jxjfuov
Tam ukryte mamy buty lewitacji które zbieramy Legolasem, przekładamy mu całą armię oraz artefakty i udajemy się w podziemia.
Pokonujemy strażników i przy stajniach przyzywamy łódź, najpierw zdobywamy hełm rogu jednorożca, a następnie lądujemy przy strażnikach granicznych i odblokowujemy ich.
Na ląd na północ nie dostaniemy się łodzią, lecz mamy buty lewitacji których używamy w taki oto sposób:
http://screenshooter.net/100556094/wlidnyb
Musimy zdobyć podziemne artefakty od sokolego wzroku oraz pokonać samopas stojące behemoty u których dostaniemy artefakt. Na zachód stacjonuje Beorn i przed walką z nim zakładamy Legolasowi artefakty od sokolego wzroku, jeżeli wszystko dobrze zrobimy Legolas nauczy się wskrzeszenia oraz oślepienia, natomiast za bohaterem znajdziemy Buty odporności.

Teraz wracamy do Mirkwood gdzie stacjonuje Aragorn, oddajemy mu wszystkie artefakty oraz armię, dodatkowo uczymy go oślepienia oraz wskrzeszania.

Mając już wszystkie potrzebne artefakty możemy odblokować strażnika i wyruszyć na walkę ze Smaugiem, wcześniej możemy pokonać rdzawe smoki, przydadzą się głównie artefakty składane do "mocy ojca smoków".
http://screenshooter.net/100556094/dltegsr
Odblokowujemy strażnika zaznaczonego X, następnie ustawiamy Aragorna tak jak na skrinie, Smaug odblokuje drugiego strażnika natomiast my będziemy mogli przejąć kulę osłabienia która zaznaczona jest kropką. Polecam najpierw zająć podziemny zamek a następnie kierować się ku Ereborowi, jeżeli zostawimy Aragorna przed zamkiem a armia pozostanie w zamku Smaug powinien złapać się na haczyk i zaatakować nas w zamku co daje sporą przewagę.

Mamy już kulę osłabienia oraz wskrzeszenie i oślepienie, więc straty w armii mogą wynikać jedynie z braku many, w czasie walki polecam najpierw spowolnić armię przeciwnika, strzelcami wybijamy priorytetowo lazurowe smoki, zapewne katapulta zniszczy w pierwszej turze bramę, na której przystaną czarne smoki, nasze archanioły oraz smoki powinny czekać, a na koniec kolejki złote smoki niszczą katapultę, natomiast archanioły wskrzeszają poległych po ataku lazurowych, jeżeli takowi byli.
Druga tura to oślepienie czarnych smoków które zablokuje kryształowe smoki za murami zamku, natomiast resztą armii wykańczamy lazurowe smoki, po pokonaniu lazurowych wskrzeszamy poległych i cały czas niszczymy kryształowe smoki, na samym końcu zajmujemy się czarnymi.
U mnie walka zakończyła się takim oto wynikiem:
http://screenshooter.net/100556094/vbxfmjr

Po pokonaniu Smauga uwalniamy Gimliego który otwiera nam jednego z kluczników przy Fornost, natomiast Aragornem udajemy się Dale które możemy zdobyć dzięki pokonaniu Smauga.
Nad Dale mamy sprytnie ukryty portal jasnoniebieskiego klucznika, aby się do niego dostać musimy przed końcem tury wylądować w zaznaczonym miejscu i mieć założone buty i rękawice do chodzenia, w następnej turze zakładamy buty lewitacji, wygląda to tak:
http://screenshooter.net/100556094/dgrkllt
odblokowujemy klucznika który pozwala nam zejść w podziemia pod Rivendell.

Oto Aragorn pod koniec trzeciego rozdziału poradnika, mamy początek czwartego miesiąca:
http://screenshooter.net/100556094/sajhkgs

4. Dwarf Treasure, Balrog, Witch King 2

Trafiamy do podziemnego labiryntu, lecz drogi tego labiryntu prowadzą zawsze w przydatne miejsce, polecam je pokonywać w takiej oto kolejności:
http://screenshooter.net/100556094/vksqpoy

Na końcu pierwszej ścieżki natkniemy się na labirynt puszek pandory, będziemy musieli poruszać się jak konik szachowy, jeżeli trafimy na złą puszkę będzie czekać nas walką z 5000 czarnych smoków która nie będzie najprzyjemniejsza (Chociaż? http://screenshooter.net/100556094/yxeaglq :) )
Dla tych którzy lubują się w najprostszych rozwiązaniach wrzucam skrina:
http://screenshooter.net/100556094/deggbfa
Nagrodą w ostatniej puszcze jest zbroja cudów która jest wymagana w dalszej części rozgrywki.

Po przebyciu drugiej ścieżki natkniemy się na takie oto miejsce które pokonujemy z pomocą czapki admirała:
http://screenshooter.net/100556094/qudduqv
Miejsce zaznaczone X to mały bonusik, natomiast główna część drugiego szlaku to miasto "Dwarf Treasure" oraz okoliczne drzewka z misjami które dadzą nam spore wsparcie jeżeli damy im to czego chcą, z mojej strony polecam oddawać artefakty natychmiast gdy je zdobędziemy, wyjątkiem może być łuk strzelca który dajemy po uwolnieniu Faramira.

Trzecia ścieżka kończy się portalem który przenosi nas w okolice Khazad-Dum przy których krąży Azog oraz Ballin'Spirit, walki z nimi nie są zbyt trudne więc nie będę ich opisywał.
Kolejna część wyprawy to konfrontacja z Balrogiem, w otwartej walce nie mam żadnych szans z potworem, lecz jeżeli schowamy się w jego pieczarze to z nastaniem nowego dnia demon polegnie ( ͡º ͜ʖ͡º)

Po pokonaniu Balroga pomarańczowy gracz kończy żywot, natomiast my możemy udać się jaskinią na powierzchnie, ku Lorien.
Nad zamkiem mamy oddział elfów który dołączy do naszej wyprawy oraz tarczę lwieg serca.
Za rzeką na zachód od nas stacjnouje "witch king2", powinien on kręcić się gdzieś w okolicach zamku, jeżeli tak jest możemy szybko tam przeskoczyć dzięki kapeluszowi admirała, podbijając pusty zamek czekamy na ruch przeciwnika i dajemy turę.
Zapewne wrogi bohater wskoczy na łódź i będzie próbował kierować się ku Lorien, to dobry moment aby zaatakować go na statku.

http://screenshooter.net/100556094/siwqxff

Tak wyglądały nasze armie przed starciem, jak widzicie przeciwnik posiadał złote smoki które okazały się nieocenione.
Pierwszy mój ruch to grupowe spowolnienie oraz wybicie smoków cienia oraz liszy za pomocą strzelców.
Druga tura jest najważniejsza w moim przypadku, musimy rzucić oślepienie na złote smoki, po tym ruchu zapewne następi regularna bitwa z oddziałami wroga, lecz na samym końcu zostaną nam oślepione złote smoki i właśnie wtedy będziemy mogli wskrzesić wszystkie stracone oddziały, oto mój wynik walki.

http://screenshooter.net/100556094/rwosydo

Możemy teraz spokojnie uwolnić Galadriell pod Dol Guldur, pamiętaj graczu że w dymie za więzieniem schowany jest namiot brązowego klucznika, natomiast sama Galadriell uczy nas najważniejszego czaru gry czyli Klonowania ( ͡º ͜ʖ͡º)

Kończymy 4 rozdział przewodnika takim oto Aragornem, u mnie jest 5 miesiąc, 2 tydzień i 4 dzień.
http://screenshooter.net/100556094/lrslbhw

CDN ...

#heroes3 #homm3

Wołam @tomcioPL @2501 @Maupolina @fledgeling @noct @seeksoul @AfterForever @JustGotOwned @Kyliesom @Wozyack @patrickk09 @CobroX @polok20 @Finsky @ReeGall @Mleczny_Baki @xolur @samwieszkto @Vojtazzz @gucios @Elkoss @Otsego_Amigo @mysipupek
  • 5