Wpis z mikrobloga

@CrossX: Cytuję wypowiedz @McMac :"Czasy podane w sekundach dobiegnięcie od punktu do punktu centralnie na BSy
22:55 T na A
15:07 T na B
13:03 AT na A
12:65 AT na B
22:90 ROT B na A
22:21 ROT A na B
ogólnie do sensownego grania nie nadaje się za dużo tego wszystkiego, zakamarków,ślepych uliczek[...]. Jak na bs A zobaczyłem tą drabinkę dla terro co pozwala wejść na górę to powiem
@blamedrop: Zupełnie nie spodziewałem się takiej popularności :D Wydaje mi się, że nieświadomie wstrzeliłem się w 2 popularne grupy graczy grających też w CS'a: fanów Stalkera (głównie ruscy) i fanów CoD'a (tu z kolei bardziej Zachód).

Co na to Volvo, zobaczymy. Nie wiem czy w następnej, ale nie ukrywam, że chciałbym być w jakiejś w ogóle. Niektóre mapy długo czekały na swoją kolej (Marquis).

Dostałem tak dużo feedbacku od ludzi, że
Pobierz mayo - @blamedrop: Zupełnie nie spodziewałem się takiej popularności :D Wydaje mi się...
źródło: comment_XbyLMdAcbwF2UfhJJG5OJrdPTp9cgyMp.jpg
@mayo: W sumie to chciałem tylko pogratulować, nie wiem czemu mireczki plusujo xD (niepotrzebnie wołałem tagami).

Reklamowałeś ją jakoś bardziej czy standard (tak jak twoje poprzednie mapy, typu fora mapperskie etc.)?

Robiłeś ją całkiem sam? Bo IMO jest dużo bardziej dopracowana i dużo bardziej szczegółowa niż twoje poprzednie. Może po prostu się przyłożyłeś bo widzę, że skill jest ( )?

@blamedrop: Oj już nie przesadzajmy ( ͡º ͜ʖ͡º)

Reklama, to była taka pielgrzymka po różnych stronach: Wykop, Reddit, Facepunch, Interlopers, headcrab.pl, no i sam Steam.

Ja zawsze pracuję sam ;) Czy bardziej dopracowana to nie wiem, CSGO wygląda po prostu ładniej (te cienie, itp). No i w mapach multi każdy szczegół ma znaczenie. W singlu to można robić bardziej na luzie ((oo))
@mayo: czytałem, ale gdzieś od roku coraz mniej czasu:)
super, że twoja mapka zdobyła taką popularność:) ja przeszedłem na czarną stronę mocy, programowanie:P