Wpis z mikrobloga

#truestory #impreza #bekazrozowychpaskow
Mirki muszę podzielić się historią, których zapewne wiele było podobnych na mikroblogu. Wczoraj zostałem oddelegowany do tego aby zostać kierowcą na imprezę w Pilę w klubie "7". Muszę przyznać, że bardzo rzadko jestem kierowcą i zazwyczaj to ja jestem wodzirejem i głównym #!$%@?. Standardowo chłopaki przed wyjazdem wypili sporo alkoholu ale jeden przesadził bo wypił w pół h jakieś 0/5l wódki. Gdy mieliśmy już się zbierać doliczyliśmy się, że jest o jednego za dużo co bardzo mocno nas zmartwiło. Jako, że mam ostatnio wielkiego pecha nie wyraziłem zgody aby jechać w szóstkę. Gdy wyjechaliśmy znajomy, który został postanowił, że #!$%@? zasady i pojedzie za nami lawetą (gość był dobrze #!$%@? nie dało się go ogarnąć potępialiśmy jego zachowanie). Gdy dojechaliśmy wspomniany koleżka, który opitolił 0.5 w pół h nie był w stanie wysiąść z samochodu reszta bez problemu udała się do klubu. Postanowiłem zabrać tego drania i podjechać po gościa od lawety, który zaparkował na obrzeżach Piły aby plojdy go nie dorwały ( całkiem dobry pomysł jak na #!$%@? gościa). Gdy wróciliśmy do klubu ten od 0/5 zaczynał już ogarniać ale wyglądał jak pół dupy za krzaka. No ale nic uderzamy twardo do klubu wszystkich przepuszczają jest pięknie. I teraz główna opowieść dla którego zamieszam ten wpis. Po jakiejś godzinie zabawy postanowiłem obserwować znajomego, który był najbardziej #!$%@? i z moich kilkugodzinnych obserwacji wyszło, że kumpel zalizał 5 dupencji z których trzy były tak od 7/10 a dwa pasztety konkret. Musze przyznać, że takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem. Gościu, który w piątej sekundzie znajomości #!$%@? się w ślinę a laska, wyglądającą na trzeźwą odwzajemnia to uczucie jest dla mnie wielkim nieporozumieniem. Jak to jest z tymi różowymi, że dają się wymacać a zapewne i wydymać gdyby kolega był w stania a później narzekają, że brak dżentelmenów w dzisiejszych czasach jak pozwalają sobie na takie coś ? Bardzo mocno