Wpis z mikrobloga

#kerbalspaceprogram

Wracam po małej przerwie do grania w KSP 0.90. Jak wygląda teraz sytuacja z modami?

Najbardziej interesują mnie aspekty:

- VTOL, części do budowy wahadłowców i samolotów

- Wynoszenie wahadłowców i sterowanie asymetrycznymi konstrukcjami

- Remote Tech, satelity i rozwój nauki na orbicie

- dodatki graficznie: Widziałem Astronomer Vsual Pack. Jak się sprawdza w praktyce? Mocno przymula?

- na słabszego kompa: mod zmniejszający zasobożerność

- organizacja i filtrowanie części modów

Lista modów z wersji, której nie zdążyłem sprawdzić za bardzo na wersji 24.0: Nadal są rozwijane?


Throttle Controlled Avionics


Docking Port Alligment


Engineer Redux


Enhanced Nav Ball


Kerbal Alarm Clock


Simple Part Organizer


Haystack Continued


RCS Build Aid


Trajectories (szacowana trajektoria lotu w atmosferze)


Percise Node


KerbCom Avionics


KW Rocketry


KAS


Mechjeb


RemoteTech

  • 3
@sickonce:

Co do VTOLów, i wahadłowców mod SpacePlane+ jest teraz integralną częścią gry, a VTOL możesz zbudować używając na przykład infernal robotics to montowania ruchomych silników.

Punkt 2 rozwiązuje nowy interface budowania rakiet, o wiele łatwiej zbudować coś z silnikami pod kątem.

Remote tech jeszcze nie działa (oficjalnie) na .90. Autor wypuścił bugfixa, ale ja czekam na wersję stabilną. Co do nauki na orbicie polecam mod DMagic Orbital Science. Dodaje nowe
Silnik pod kątem dobra sprawa, jeżeli chodzi o wynoszenie wahadłowca. Mimo wszystko nie rozwiązuje to wszystkich problemów. Nawet jak uda się ustawić taki kąt, aby rakieta wynosząca z wahadłowcem się nie obracała to pozostaje jeszcze problem z przesuwaniem się tego środka masy podczas lotu. Tutaj to można załatwić przez Infernal Robotics i nie ma co dyskutować.

Najbardziej upierdliwe jest lądowanie w momencie, kiedy próbuję posadzić cylindryczny leżący fragment stacji (wielosilnikowy) na planecie