Wpis z mikrobloga

W poniedziałek 28 stycznia zamówiłem słuchawki do telefonu za ~20zł (z przesyłką). Przez pomyłkę zamówiłem 2 sztuki i sprzedawca zażyczył sobie, by zwrócić mu 80gr prowizji za drugą sztukę. Jeszcze tego samego dnia przelałem pieniądze i powoli przygotowałem się na przesyłkę. W czwartek, 31 stycznia dostałem maila:

Dziękujemy za dokonanie wpłaty na nasze konto.


Towary już zostały przygotowane do wysyłki na


adres

WTF? Zapakowanie durnych słuchawek za 15 zł do koperty bąbelkowej zajęło im 3 dni? Jeszcze nigdy żaden mail tak mi nie podniósł ciśnienia! Jakby tego było mało w poniedziałek (4 lutego) dostałem drugiego maila:

Informujemy, że zakupione przez Ciebie towary


zostały wysłane na adres

Ja rozumiem, że mogą u nich pracować ludzie z grupą czy różnymi schorzeniami, ale to już przesada. Na szczęście Poczta Polska nie zawiodła i dzisiaj słuchawki czekały w skrzynce, jednak zastanowię się nad pozytywnym komentarzem...

#gorzkiezale #whokiers
  • 7
@xolur: Wyzuluj, człowieku. Nikt nie powiedział, że przesyłka będzie zrealizowana w 1 dzień roboczy, więc nie miej do ludzi pretensji, tylko do siebie, że nie doczytałeś warunków.

Mnie też #!$%@?ą, ale tacy jak Ty, którzy nie doczytają treści aukcji, a potem wielkie oburzenie i #!$%@? się ze zwrotami i negatywami. Na szczęście na takich mam sposób - negatyw i zwrot prowizji z Allegro.