Wpis z mikrobloga

Ciąg dalszy http://www.wykop.pl/link/2298420/jak-mbank-okrada-swoich-klientow/

Dzisiaj dostałem wiadomość od mbanku, że moja druga reklamacja również zotała rozpatrzona pozytywnie (po odwołaniu i drugim podejściu):

Szanowny Panie,


nawiązując do Pana reklamacji numer REK619061940


Szanowny Panie,


reklamowana przez Pana prowizja została w dniu dzisiejszym zaksięgowana na konto.


Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana wyczerpujące, a dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegała zgodnie z Pana oczekiwaniami.


Co oczywiście jest miłe z ich strony, ale nie jest wyczerpujące. W odpowiedzi poprosiłem też o zwrot przewalutowania, na którym straciłem aby móc opłacić prowizję, rekompensatę czasu spędzonego na użaraniu się z nimi oraz zapewnienia że kolejny przelew będę mógł już zrobić po bożemu bez prowizji

Nie spodziewam się aby żaden z tych punktów spotkał się z pozytywną odpowiedzią, ale zobaczymy

#mbank #banki #prawokonsumenckie #oszukujo