Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/feainewedd__r4GUniwWrg,q60.jpg)
feainewedd_ +20
Czuję, że życie przecieka mi przez palce. Nieustannie z rozrzewnieniem rozpamiętuję moją młodość, gdy przeżywałam silne fascynacje różnymi dziedzinami jak sztuka, literatura, muzyka czy nauka, gdy z ochotą wychodziłam wieczorem z przyjaciółmi do parku czy na działkę rozkoszując się letnim powietrzem, zapachem kwiatów i radością wynikającą z poczucia bliskości z tymi ludźmi. Tamten okres miał w sobie dużo magii, może dlatego że dorastałam i dla nastoletniego umysłu wszystko wydawało się ciekawe, istotne,
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e24c100f82ca0053b19976f2982033e8929c4335b728533f45217cb932c4291a,q60.jpg)
eisil +11
Czy ktoś z was też ma spory problem z orientacją w terenie? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Mi z dużą trudnością przychodzi zapamiętanie drogi.
#przegryw #psychologia
Mi z dużą trudnością przychodzi zapamiętanie drogi.
#przegryw #psychologia
#programowanie #gamedev #uczesiekodzic #cpp
EDIT: myślałem że to Unity :P chodzi mi o wątki
Zakładam, że masz jakąś funkcje która obsługuje IO, rysowanie fizykę etc. np. Update(). To tam po prostu zwiększaj globalną zmienną DoShoot += 1.0f*deltaTime (zakładam, że masz zaimplementowany jakiś deltaTima, skoro chcesz robić grę) i jak przekroczy wartość 3.0f to ją resetuj i wywołaj funkcję Shoot();
Tylko @lmrocks zarzuć swoim kodem bo ciężko coś doradzić nie wiedząc jak wygląda u Ciebie główna pętla gry.
void Delay(int frame, int time, int do){
if(frame >= time){
if(do > 1){
do = 1;
tutaj wywołaj swoją metodę
} else {
do += 1;
}
frame = 0;
} else{
frame += 1;
}
}
startowa do i frame pominny być 0, time ile chcesz.
Oczywiście 3 sekund w ten