Wpis z mikrobloga

@lmrocks: Raczej da się to zrobić prościej niż wątki. Powiedz coś więcej o głównej pętli gry. Czego używasz? SDL?

Zakładam, że masz jakąś funkcje która obsługuje IO, rysowanie fizykę etc. np. Update(). To tam po prostu zwiększaj globalną zmienną DoShoot += 1.0f*deltaTime (zakładam, że masz zaimplementowany jakiś deltaTima, skoro chcesz robić grę) i jak przekroczy wartość 3.0f to ją resetuj i wywołaj funkcję Shoot();
@lmrocks: Tak na szybko, w cpp będzie chyba taki sam kod jak coś to jakieś drobne poprawki sobie nanieś:

void Delay(int frame, int time, int do){

if(frame >= time){

if(do > 1){

do = 1;

tutaj wywołaj swoją metodę

} else {

do += 1;

}

frame = 0;

} else{

frame += 1;

}

}

startowa do i frame pominny być 0, time ile chcesz.

Oczywiście 3 sekund w ten