Wpis z mikrobloga

@Leinnan: Nie, po prostu #!$%@?łem kilka dodatkowych klatek dla nieużywanych kości. Tzn. one przez całą animację były w jednej pozycji ale innej niż "wyjściowa" (tzw. rest position), a blender geniusz uznał że skoro się nie poruszają to nie będzie ich eksportował, a potem w unity te kości w animacji znajdowały się w pozycji "rest". Wystarczyło dać kilka klatek dla tych "nieruchomych" kości żeby blender ogarnął że one mają być w animacji.
@blisher: Kiedyś czytałem bodajże o Japońskich pilotach bez nóg, którzy mięli tą przewagę, że podczas uników czy nurkowania gdzie występowały duże przeciążenia krew z mózgu nie odpływała w takim stopniu co pilotom z nogami dzięki czemu nie tracili przytomności nawet przy bardzo dużych przeciążeniach. Tutaj widzę, że poszedłeś o krok naprzód, żołnierz nie tylko jest celem trudniejszym do trafienia ale także jest łatwiejszy w transporcie, koszty mundurów maleją diametralnie etc.