Wpis z mikrobloga

Czy u Was też płatności mobilne z #cebuladeals (-20zł) co drugi raz kończą się błędem?

Wykorzystałem chyba 3 kupony i tylko raz przeszło wszystko za pierwszym razem :/

Nie wiem czy przypadkiem nie znalazłem obejścia problemu:

Jeśli płatność się wysypie w banku (ja np. w #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank dostaje często gęsto #500) to jeśli nie wrócimy w aplikacji za szybko (tak z 1-2 minuty) z płatności (niby przerywamy ją klikając "wróć") to płatności i tak zakończy się sukcesem!

Wołam: @allegro_pl #allegro
  • 8
  • Odpowiedz
@testowyandrzej: Po zaakceptowaniu przelewu, wpisaniu kodu tokenu i zaakceptowaniu nie klikaj nic przez parę sekund - przejdzie dalej bez problemu.

Czesto wydaje się ze nie zaakceptowałeś, klikasz drugi raz i wtedy już wywala błąd. Przetestowane na t-mobile
  • Odpowiedz