Wpis z mikrobloga

Hej,

Wiecie może, czy istnieje jakaś podstawa prawna, która określa ile usługodawca powinien zwrócić kasy za reklamację złożoną przeze mnie?

Prowadzę sklep internetowy, opłacam miesięczny abonament za korzystanie z platformy. Ostatni są z nią dosyć duże problemy, które istotnie utrudniają mi sprzedaż. Najpierw zgłaszałem błąd, ale po ponad dwóch miesiącach braku reakcji z ich strony złożyłem reklamację. Faktura za usługi to około 120zł. Zażądałem połowę tj. około 60zł. Dzisiaj dostałem odpowiedź...

Reklamacja przyjęta, jak najbardziej uzasadniona, bardzo przepraszają i #!$%@? UWAGA - zwrócą mi całe 4zł netto.

Czy mają obowiązek uzasadnić mi na jakiej podstawie to obliczyli? Albo ile ja mogę faktycznie od nich żądać.

#reklamacja #prawo
  • 2