Wpis z mikrobloga

Mój #rozowypasek, zanim jeszcze był moim paskiem, kupił sobie buty w firmie Kazar. Szkoda, że nie było mnie wtedy, no ale trudno - 729 zł poszło się kochać (#!$%@?, a możnaby za to dokarmić dzieci w Namibii, których i tak nie lubię, ale to lepsze niż buty).

Buty okazały się bublem - chwieją się, a jeden z nich przecieka.

Mamy wszystkie dokumenty: przyjęcie reklamacji z paragonem i to, że firma odpisała. Nie piszę, że chcę "wykop efekt" bo kasę na pokrycie straty mamy - bardziej chodzi o wypozycjonowanie złodzieji z Kazar. Po prostu #!$%@? mnie działanie polskiej firmy i chcę przed nią przestrzec innych.Masz 700 zł na buty? Ok. Nie wydawaj ich w polskiej firmie Kazar. Chyba, że masz kupon na mydło...

Bo niby taka polska, a mają nas totalnie gdzieś. Opinie mają słabe, więc chyba nie doceniają potęgi Internetu. Zobaczymy...

Nie kupujcie butów w salonach Kazar.

Są nie warte swojej ceny, a przy ewentualnej reklamacji, spuszczą Was po brzytwie

Obsługa jest miła - cóż mogę powiedzieć o tych dziewczynach pracujących zapewne za minimum, żeby opchnąć jakiejś frajerce buty za 729 zł - ale naprawdę i hello - tak się nie godzi :(

PS.

"Nasza" sprawa pójdzie do rzeczoznawcy i do sądu. Nie damy się, choćby to miało kosztować kilkakrotność tych #!$%@? butów. Odzyskamy sobie od firmy Kazar całe koszty z odsetkami w sądzie, a na wyłożenie mamy,
  • 67
@brukiew: Różowy śpi i niech tak zostanie, bo później będzie truł dupę i mi nie da spać rano. A noc jet moja ;)

Buty nie są szczególnie ładne. Nie wiem, co ją podkusiło. Noż #!$%@?, 730 zł za gówniane buty? Chciałbym za to iść do sądu, oj chciał... :/

Serio - proszę o pozew za szkalowanie marki,
@Altar: popieram. Kupilam buty za 50 zl

Po 3 miesiacach obcas po prostu sie rozlamal razem z podeszwa(taki niski gruby obcas). Reklamacje chyba ze 3 odrzucone. Poszlam do rzecznika praw konsumenta. Dostalam od nich druczek, wypelnilam na nim reklamacje i nagle cud

Juz na drugi dzien pieniadze czekaly :) chodzilo mi i o te cholerne 50 zl i o zasady.
@Naciass: Tak jest. Pieczątka rzecznika dział cuda. Jeśli ktoś by chciał, też mogę pomóc - sprawa dotyczy mebli. Te gnoje po prostu badają, gdzie jest granica. wytrzymałości. Ale tak, jak mówisz - najtańsze meble można reklamować. Tylko nikomu się nie chce przy takim podejściu,,,
@Naciass: Ale mamy niezgodność z umową i nasza ustawa jest akurat świetna. Jeśli masz podobny problem z grażynkami, to pisz na PW. Na poziomie pism, chętnie pomogę :) Kurdę, gdybym robił papcie, to za żadne skarby nie pozwoliłbym, żeby trafiły w takim kontekście na Wykop :/
@Altar: a gdy spisywalisie reklamacje to jak ja opisaliście? Kiedy zauważyliście wadę? Kilka razy reklamowałem swoje buty w kazar i zawsze kończyło sie wymiana na nowe / zwrotem gotówki. Moze zle spisaliscie reklamacje ?
@Naciass: Identycznie zrobił mój #rozowypasek bo baba która obsługiwała reklamacje to kierowniczka ze sklepu a wielki kit wciskali że buty idą gdzieś tam na tą reklamacje a tak na prawdę to odrzucała prawie wszystkie. Oczywiście po decyzji rzecznika kwaśne miny w sklepie miały babeczki.

Chodzi w tym przypadku o CCC
@Altar: mam kilka lat butów z Kazara i wszystko jest ok, jednak przestałem robić zakupy w tym sklepie od czasu, gdy zakupione na wakacje japonki (250zl) rozwaliły mi się po 4 godzinach. Złożyłem reklamację, naprawili mi towar, ale po kilku dniach znów urwał się ten pasek co między palce wchodzi. Od tamtej pory tylko rylko / pilpol. Kazar tak na prawdę to są buty włoskie, wiec w polskich warunkach słabo sobie
Chodzi w tym przypadku o CCC


@Deetz: mi się nie chciało babrać z CCC, bo buty kosztowały 80 zł, więc po co. Ale odkąd mi odrzucili reklamację to nie kupiłem u nich ani jednej pary butów.

Oni myślą, że na reklamacji zaoszczędzili parę złotych, a tak naprawdę stracili, bo co sezon kupuję nowe buty. Tylko od tamtego czasu nie u nich.
@durielek: Bardziej chodziło o to, że babki w sklepie były dla mojej dziewczyny bardzo niemiłe jak przychodziła w sprawie reklamacji i powiedziała że nie odpuści bo z góry mówiły że nic z tego nie bedzie bo "obuwie niewłaściwie użytkowane" i tam 99% taką odpowiedź dostaje