Wpis z mikrobloga

#bmwsorka #bmw #motoryzacja #mechanika #samochody

No to moje autko narazie daleko nie pojedzie...

-> Pasek klinowy zaczął ślizgać

-> Odpalam auto rano, jade z pracy, stoje w korku, auto szybko gorące ale nagrzewnica nie grzeje

-> 3min później wskazówka dużo poza pozycją którą powinna być

-> przygazowałem, pasek na chwile przestał piszczeć na wyższych obrotach, temperatura spadła

-> dojechałem spokojnie, temperatura się trzymała, nagrzewnica chłodziła róznie

-> stanąłem pod domem, z przodu biały dym, silnik w połowie mokry.

Ehh.. :(
  • 27
  • Odpowiedz
@swinkapl: 3800zł :D Wydałem jak narazie w sumie 7k - nowe opony, zawieszenie i #!$%@? dużo nowych części ;) Narazie nie jest źle, planuje się w 10k zmieścić :D
  • Odpowiedz
@swinkapl: tak, bo te ostatnie 2 tys włoże w silnik 2.8l ;>

IMO każda BMka kosztuje 10k conajmniej :D W to auto zawsze trzeba włożyć by mieć porządnie ;)
  • Odpowiedz
@sorek: No to trochę dużo planujesz wydać na E36 :D Ja mam E46 od lutego, ale na razie jeszcze nie musiałem wydawać złotówki na nią, i mam nadzieje że tak zostanie :)
  • Odpowiedz
@sorek: Trening. Katalizator. Ogień... Gaśnica. Zawleczka się zerwała. Po aucie.

Ogarnięte wszystko w silniku, gwint miał przejechane z 500km, pomalowane całe na nowo itp. :<
  • Odpowiedz
@sorek: Trudno powiedzieć, ale zawsze dobrze wyciąć katy.

U mnie prawdopodobnie były już zapchane i przesadnie się nagrzały. Ja się wstrzymywałem bo chciałem kompletny wydech wyspawać ()
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@SpeeDKB: wolalbym wlasnie dobre m pakiet w kombi i samemu poskladac sobie dobre czesci z mki, ale snik bym chcial z e46 3litrowy ;)
  • Odpowiedz