Wpis z mikrobloga

Co mogę zrobić oszustom z Orange jeżeli płacę za internet 10mb/s, a przy routerze na dole wszelkie speed testy wskazują max.5 mb/s, a na piętrze co najwyżej 2? Do tej pory wszystko było ok i czasem prędkość sięgała nawet 11 mb/s, a od około 2 tygodni jest taki problem.

#orange
  • 11
  • Odpowiedz
@code_art: @MoroFSKY: jak znam życie to pewnie tak jest ;/ ale jednak troche mnie frustruje że do tej pory śmigało a nagle coś sie zepsuło. I jeszcze problemy z youtube, będę musiał się do nich chyba przejść
  • Odpowiedz
@kubson93: sprawdź wpierw po swojej stronie. może router coś zaczyna zwalniać, warto też zadzwonić do nich na infolinie i dopytać czy wszystko po ich stronie jest ok. ale oni zawsze odpowiedzą "wszystko ok" albo "mamy jakąś awarię w centrali usuniemy ją do nowego roku".
  • Odpowiedz