Wpis z mikrobloga

@webdude:

Przesyłka dziś wyjdzie do Warszawy (jak już nie wyszła). Jak najszybciej skontaktuj się z Pocztą żeby nie wysłali przesyłki z kraju. Poniżej masz dane kontaktowe w Warszawie

email to: sekretariat.cer@warszawa.poczta-polska.pl i uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl oraz reklamacje.zagraniczne@warszawa.poczta-polska.pl

telefony:

PP Warszawa W101: 22-548-13-30

WER Warszawa: 22 548-11-47, 22 548 14 42, 22 548 14 44, 22 548-10-80

UP Warszawa 151: 22 548-13-91, 22 548-13-20

Urząd Celny: OC441010@war.mofnet.gov.pl

oraz:

Urząd Pocztowy Warszawa 3.

Urząd Wymiany
@pcela Dzięki Cumplu.

Podaję jeszcze nr do WER Rudna Mała, w razie gdyby ktoś kiedyś coś potrzebował. Dziś niestety nikt nie odbiera :)

17 853-62-67, wewnętrzne:

31 - dział dystrybucji paczek i przesyłek kurierskich

38 - dział dystrybucji przesyłek paletowych

27 - kierownik działu dystrybucji

19, 21 - dział analiz operacyjnych

22 - Wydział regionalnej dystrybucji, stanowisko ds. operacji

24 - kierownik zespołu ds. operacji

23, 25, 26 - stanowisko ds. obsługi
@webdude:

Łap jeszcze kontakt do Celnego Pocztowego w Przemyślu w razie czego gdyby przesyłkę skierowano do oclenia.

Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 15

Telefon: (+48) 16 16 678 65 25

email:ocprzemysl@prz.mofnet.gov.pl - email do jednostki nadrzędnej.

UP Przemyśl 2, ul. Mickiewicza 13

Tel./fax.:16 678 59 01

Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Przemyślu

Przemyśl, woj. podkarpackie, kod 37-720

Ulica: Mickiewicza 15

Telefon: 166760144

Fax: 166760240
@webdude:

Widzę, że nie udało się zatrzymać paczuszki. Rano wyleciała z kraju.

Teraz pozostaje tylko złożenie reklamacji i powiadomienie sprzedawcy o sytuacji.

ps.

W takiej sytuacji najlepiej pisać emaile na wszystkie adresy i dzwonić do skutku do WER Warszawa najlepiej do Działu Obrotu Zagranicznego i nie patrzeć, że święto i dzień wolny, oni tam pracują 24h/doba.
Monitoring tak pokazuje, ale dzieki uprzejmosci Pani z Działu Rozdzielni Przesyłek Listowych w obrocie zagranicznym (tel. 22 5481358) udalo sie paczke odzyskac. Pani byla na sortowni i otwierala spakowany juz i gotowy do samolotu worek z listami. Ze swojej strony musialem podejsc do UP Rzeszow 2 i napisac "żądanie zwrotu przesylki". Po przefaksowaniu do WER, przesylka sie wroci i bedzie czekac na okienku.

Da sie zalatwic trudne rzeczy, nawet w PP. Bardzo
@pcela Przesyłka dostała status "Zwrot do nadawcy. Błędny/niewystarczający adres". Nie wiem dlaczego, bo jak pani w WER wzięła paczkę do ręki i przeczytała adres, to wszystko było w porządku. Może listonosz był nowy i nie znalazł? Wg mnie powinien ponowić próbę doręczenia, w ostateczności zostawić paczkę na okienku w UP. Nie znam ich procedur.
@webdude:

Adres chińczyk napisał poprawnie, czy może jednak zrobił jakiś błąd. A może listonoszowi się nie chciało porządnie przeczytać adresu gdzie miał doręczyć przesyłkę.
@webdude: trochę to dziwne - listonosz zwraca paczkę bo nie dało się niby dostarczyć, więc zapada decyzja o odesłaniu, więc ktoś musi przeczytać etykietę żeby odesłać do dobrego kraju... to nie sprawdzi czy adres odbiorcy był czytelny? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@majkel_94:

Wcale nie musiał czytać etykiety, żeby wiedzieć gdzie odesłać. W UP nakleili nalepkę zwrot, a do jakiego kraju to odesłać, to już niech się martwi Urząd Wymiany.
@webdude:

Może kolejność danych w adresie była inna niż u nas, ale tu wystarczyło by użycie rozumu. Sam dostawałem przesyłki od chińczyków adresowane w ten sposób:

Imię Nazwisko (lub odwrotnie)

Ulica

Nr budynku i mieszkania (czasami najpierw był nr a potem ulica)

Miasto

Kod pocztowy

Kraj

Jakoś listonosz nigdy nie miał problemu z doręczeniem.