Wpis z mikrobloga

Odebrałem lumie 930 z naprawy, purpurowy ekran znacząco się poprawił (nawet rysy na ekranie zniknęły) zapadnięty przycisk też naprawiony, ale dziady z regenersis zepsuli mi mikrofon i będę musiał znowu 2 tygodnie czekać na telefon. Ktoś powinien za to wylecieć.

Jeszcze dumnie napisali, że telefon przeszedł wszystkie testy zgodne ze specyfikacją producenta...

#bojowkawindowsphone #goszkierzale
  • 9
  • Odpowiedz
@WielkaPolska: tak

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przewiduje specjalną ochronę dla osób, które reklamację złożyły w terminie 6 miesięcy od dnia wydania towaru. Wtedy to kupujący korzysta z domniemania niezgodności towaru z umową, istniejącej już w chwili wydania, co oznacza że istnienie odpowiedzialności sprzedawcy jest domniemane.
  • Odpowiedz
@michalkosecki: Można ale wtedy sprzedawca ma prawo doprowadzić telefon do zgodnego z umową poprzez naprawę gwarancyjną. Czyli i tak by mi nie dali nowego a tylko wysłali do serwisu. Chyba że naprawa przerosła by koszt wymiany.
  • Odpowiedz