Wpis z mikrobloga

Reprezentuję klienta w reklamowaniu tableta goclever. Tablet działał około roku, po czym wybuchła w nim bateria i wywaliło ekran. Po pertraktacjach serwis zgodził się na wydanie nowego urządzenia, innego, lepszego modelu. Zadowolony klient pojechał do domu i wrócił następnego dnia, bo na nowym tablecie są dwie jasne plamy. Odesłaliśmy go, po dwóch tygodniach wrócił z wymienionym wyświetlaczem. Klient przyjechał, odpalamy go razem, a tam kolejne plamy. W przyszłym tygodniu tablet jedzie znów na serwis, klient zdenerwowany, zastanawia się nad skorzystaniem z pomocy odpowiednich urzędników.

Do czego zmierzam? Taka rada dla wszystkich mirków - powtarzam to również klientom - niska cena nie bierze się z powietrza. Zwykle w urządzeniach budżetowych, takich jak goclever, prestigio, overmax i innych tego typu, coś w końcu nawali i zaczyna się walka z serwisami. Przychodzą do mnie klienci po tablet albo telefon, to polecam im Galaxy, iPhone, iPad, Xperię, a taniej Iconia, Fonepad, Yoga. I tu zaczyna się cebula, dlaczego ten jest tańszy, a ma milion rdzeni i tysiąc megapikseli? Nie wytłumaczysz, że chodzi o wsparcie techniczne, jakość podzespołów, kontrolę jakości etc. Cebula chce taniej.

#oswiadczenie #it #technologia #serwispc
  • 6