Wpis z mikrobloga

#medycyna #studbaza #pytanie

Mirki, wiecie może jak wygląda sprawa z dostępem do prosektorium? Tworzę prezentację na ćwiczenia i chciałbym przeprowadzić rozmowę z kimś rozeznanym w temacie śmierci i etapów rozkładu. Orientuje się ktoś, czy dostęp do takiego prosektorium, eksperta i może nawet zwłok do sporządzenia dokumentacji zdjęciowej byłaby możliwa?

P.S Nie jestem zwyrolem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 14
@Ven-X: Mi wykładowca obiecywał wyjście o prosektorium, skończyło się na filmach ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Co roku obiecuje obiecuje, a nic nie wychodzi ;)

Popytaj w dziekanacie o możliwość wejścia z psorem.
Niestety nie jestem studentem medycyny, myślę że to by ułatwiło sprawę, a tak może być trochę pod górkę. Ale postaram się coś wymyślić. Szkoda, że nie mamy na mirko eksperta w tej dziedzinie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Ven-X: Jaka jest tematyka prezentacji? Na jaki przedmiot to robisz? Gdzie studiujesz? W jakim mieście jesteś? Co dokładnie potrzebujesz na temat śmieci? Jest bardzo wiele materiałów w internecie na te tematy, tylko trzeba dobrze poszukać i przede wszystkim wiedzieć konkretnie czego się szuka. W moim mniemaniu zdjęcia z publikacji naukowych i książek powinny wystarczyć do w/w tematu.
@johny11palcow: Dostęp do materiałów nie stwarza najmniejszego problemu. Chodzi mi bardziej o jak największy możliwy wkład pracy własnej, tj wywiad z kimś, kto będzie mi mógł opowiedzieć o podstawowych rzeczach typu plamy opadowe, stężenie pośmiertne itp ;)
@Ven-X: Zorientuj się czy nie masz jakiegoś muzeum uczelnianego w swoim mieście, do tego idź do szefa katedry. Ze zdjęciami będzie ciężko, ale można poszukać w internetach - z naszego prosektorium bez problemu można znaleźć i zdjęcia i teledysk Toxic Bonkers. Jak chcesz o rozkład zwłok się popytać to albo zakład medycyny sądowej albo katedra patomorfologii - oni też są obeznani, bo również robią sekcje zwłok.
@Ven-X: