Przede wszystkim "Always Sunny in Philadelphia"
mBank usunął konto, mimo pisemnych zapewnień, że to się nie stanie
- 155
- #
- #
- #
- #
- #
Nie, bo baby by wygrywały z automatu
To ciekawe, skoro wykryli jeden przypadek, to skąd im się wzięła średnia 5 przypadków dziennie?
Wykop.pl
@DeoLawson: No to sprawia, że nie wiem czy był sens w ogóle to wrzucać, ale jest tam sygnatura sprawy (w tytule) i ich konsultanci sami potwierdzili (trzech różnych konsultantów), że u nich jak byk w systemie jest, że miało być do listopada (liczę, że może @
No bywa, lekcja na przyszłość, trzeba zapomnieć, a ja czuję, że chociaż dobrze, że napisałem żeby ostrzec innych.
Ten wpis był po walce pół dnia wczoraj, w sumie z pięcioma konsultantami, takie resztki nadziei, odpuszczamy tylko bo czujemy się już bezradni.
@funeralmoon: No właśnie coś się zepsuło. Sam mam konto od ponad 20 lat (praktycznie od kiedy się pojawili) i też zawsze jak widziałem afery to myślałem, że przesada. Aż trafiło na nas :/
@grubson234567: Nic takiego nie miało miejsca. Powiedzieli wprostl, że bez dowodu konta nie będzie (więc nawet nie rozważaliśmy innej weryfikacji) i zaproponowali (sami zaproponowali, wiedząc że szybciej nie damy rady być w PL), że ważność konta będzie przedłużona do listopada 2023 i
Zgadzam się, ale mając numer zgłoszenia i potwierdzenie, że wszystko jest w systemie (co jest prawdą) zaufaliśmy bankowi, że mówią prawdę (i jeszcze raz podkreślam to wszystko była
@DestroyersPL: Ale kto powiedział, że to było niezgodne z polityką firmy? Mają normalne procedury, że ważność można przedłużyć na jakiś czas. Każdy z konsultantów to potwierdził. To co zapewnili było prawdą i wszystko było odpowiednio przeprowadzone poza tym, że konsultant nie klikną czegoś w systemie (oni dokładnie wiedzili jaki bład
@DestroyersPL: I tak będziesz musiał podać dowód prędzej czy później - dowód osobisty jest obowiązkowym dokumentem dla mBanku bez którego nie można mieć konta. Moim zdaniem to jest chore i prawie niezgodne z prawem, ale tak jest w mBanku. Nie wierzysz - zadzwoń do nich to sam się przekonasz.
@DestroyersPL: Ty chyba naprawdę masz problem ze zrozumieniem, było 30 dni ale bank ma możliwość to przedłużyć i zgodzili się to zrobić i wszystko to zostało potwierdzone w systemie (mBank sam przyznaje rację, że to powinno być przedłużone). Po prostu ktoś zapomniał czegoś ustawić na koncie